R
Raderad medlem 68338
*torkar skratt tarar ur ogonen*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*torkar skratt tarar ur ogonen*
Nu blev jag sugen på att göra chili, var länge sen. Får se om de har något bra kött i affärenVaknade just (satt klockan på ringning) och chilin verkar klar! Iofs är jag rädd att den stod på värme men tror inte det. Smakar bra, kryddig men inte het. Möjligtvis kunde den vara lite starkare, men gillar när man kan känna smaken. Bra med chili att man kan ha i vad man vill i princip.
Kom på att jag inte har någon creme fraiché hemma, men det går nog med en klick turkisk yoghurt istället? Ska försöka med grovt riven ost och yoghurt som man brukar servera i USA + bröd.
Nu blev jag sugen på att göra chili, var länge sen. Får se om de har något bra kött i affären
Åh nej, nu hände det igen. Drack vin, fick feeling, köpte en Gucciväska
Men alltså har varit ute efter just denna ett tag så slog till asap när den dök upp igen (varit slutsåld ett tag). Skål!
Ok, kan väl så här i eftertankens kranka blekhet konstatera att det var mindre genomtänkt att glatt mula i mig en rejäl påse med torkade aprikoser till lunch
Om jag ger dig mitt nummer kan väl din nästa feeling vara att swisha mig pengar?
Tyvärr de är slut nu. Haha
Köp mig! Jag är exklusiv!
Nämen skål då hörrni
Skååååål! Lehaim! Önskar er prisade (?) och inte minst utnämnda buke-alkis!
Na zdorovje! Vinet är uppdrucket så jag kör på glögg nu