Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gah.

Fått en vänförfrågan på facebook och jag har inga "bekanta" där. Bara sådana som jag vill umgås med i riktiga livet. Personen bodde i en grannby när jag var ung. Vi umgicks inte.
Måste svara på hens mess och grubblar på hur jag ska formulera mig så det inte verkar för bitchigt......

Haha! Vårt skämt om vita, kränkta, medelålders män har idag fått mig att dö av skratt.
Pv har sån träningsvärk att han knappt kan röra sig. Han pallade inte sitta på köksstolen mer pga den enorma man-pain:en. På väg till sovrummet ajade och ojade han sig. Sen:”Helvete! TRAPPEN! MOUNT EVEREST! Och en massa mutter om verkligt lidande a la Marcus Birro.

Det blir lite reservdelar till allt möjligt. Men Framförallt hästar!

Det är så coolt när man väl kommer in i det. Får en massa roliga nördprylar (pokemon-blomkrukor, Star Wars-konst osv) av honom och det har blivit vår grej. Har gett honom ett sidostycke så att han kan printa en namnbricka med telefonnummer till uteritter som sitter längs med sidostycket istället för att sitta lös och röra sig. Kul att spåna idéer över vad som kan göras :)

Det är så coolt när man väl kommer in i det. Får en massa roliga nördprylar (pokemon-blomkrukor, Star Wars-konst osv) av honom och det har blivit vår grej. Har gett honom ett sidostycke så att han kan printa en namnbricka med telefonnummer till uteritter som sitter längs med sidostycket istället för att sitta lös och röra sig. Kul att spåna idéer över vad som kan göras :)
Man kan spåra ur!

Just ja, fick fatt i en skohylla och 3 stolar på Ikea, på fyndet. Stolarna kostade 249 kr istället för 399 kr st och skohyllan 399 istället för 700 :up: har 350 kr kvar på presentkortet jag fick i julklapp, så blir en till stol sen :)

Oj klockan är redan efter tre. Jättefint väder men varit inne mest. Vilat och halsen svider fortfarande mycket. Olika huskurer.
Suttit framför datorn och jobbat fast det är lördag (brukar ha lördagar som "lediga" dagar men fick ett infall just idag).
Har värmt upp bastun så får se om ev baskilusker försvinner den vägen.
Inte ridit eller nått idag, passar bra att den dagen jag mår uselt så är det hästarnas vilodag också det är iaf bra taimat :up: (outocorren vill få det till thaimat hela tiden O_o)

Jag ska iaf nu försöka njuta av att det är lördag och så. Kanske se nån film senare och göra nått gott med extra kryddor så jag känner smakerna. Ha en skön ef-kväll helt enkelt :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 067
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 949
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 550

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka