Är det 3D-printing?Skriver ut en enhörning!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det 3D-printing?Skriver ut en enhörning!
yes boxÄr det 3D-printing?
Det blir lite reservdelar till allt möjligt. Men Framförallt hästar!Åh vad häftigt! Min pojkvän printar jättemycket, blir ofta att han printar och jag målar. T.ex. Baby Groot.
https://www.instagram.com/p/BcP8j9_hcH4/?taken-by=itseasymkay
Annars är han insnöad på att printa massa reservdelar till vintage radiobilar.
Det blir lite reservdelar till allt möjligt. Men Framförallt hästar!
Man kan spåra ur!Det är så coolt när man väl kommer in i det. Får en massa roliga nördprylar (pokemon-blomkrukor, Star Wars-konst osv) av honom och det har blivit vår grej. Har gett honom ett sidostycke så att han kan printa en namnbricka med telefonnummer till uteritter som sitter längs med sidostycket istället för att sitta lös och röra sig. Kul att spåna idéer över vad som kan göras
Man kan spåra ur!
Det träsket har jag undvikitEller hur, min favorit är de litofaner han printat på oss och mina hundar som valpar. Lyser så fint i solljus eller med en led-slinga bakom
Du kan vara helt lugn. Jag blir mer misstänksam om allt är för perfekt. Finns det några skelett i garderoben kanskeJo jag vet, men kändes inte roligt just idag. Har tyvärr en tendens att stressa upp mig över saker som det här. Jaja, kan inte göra något åt det nu. Får trösta mig med att allting fungerar.