Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man blir inte uppsagd för sånt strunt. Lägenheten är ju inte misskött av en tandkrämstub liksom.

Det kändes ändå skämmigt. Resten var snygg och städad men just sovrummet är lite stökigt och när vi försökte hitta en penna såg han tyvärr röran på skrivbordet. :nailbiting:

Helt färdig idag
Tuff vecka med och nästa blir värre.
Så nu sitter jag i soffan och försöker hitta energi att städa.

Alltså. Om det vore grund för uppsägning skulle jag inte få bo nånstans. Du överreagerar totalt!

Jo jag vet, men kändes inte roligt just idag. Har tyvärr en tendens att stressa upp mig över saker som det här. Jaja, kan inte göra något åt det nu. Får trösta mig med att allting fungerar.

Jag och granndottern har varit ute på en alldeles underbar ridtur. Två veckor utan att sitta i sadeln är alldeles för länge!
Annie slängde in både galopp och ett litet bocksprång i traven. Busdamen :love:

26904613_10156198704579066_5556665993826378716_n.jpg

I vanliga fall är det verkligen otroligt stökigt men jag hade gjort en ansträngning att det skulle vara snyggt eftersom jag visste att han skulle komma in. Det vara det att jag inte trodde att han skulle behöva gå in i sovrummet! :meh:

Nu ska jag få ändan ur vagnen och fixa slow cooker chili. Svårt med kryddor eftersom jag vill ha den spicy men inte för het. Hmm. Ingen aning om hur mycket jag faktiskt ska hälla i. :idea: Undrar om man kan smaka av innan den kokar?

Tittar på Ceasar Milan, diskuterar med sambon om varför jag inte tycker han är bra och förfasas över folk som skaffar hund utan att ha en aning om vad de gör.
En kvinna har skaffat en malteser och att hon har rosa precis överallt är väl en sak, men när hon tom färgar hunden rosa då har det slagit över :banghead:
Hunden styr sin ägare totalt, bits, vaktar saaker osv osv :p

Fick just reda på att jag ska till Västervik nästa helg. Ingen större lust till det.
Har inget att göra där tycker jag. ok mina föräldrar. Men sen då. tristess.
Inget att göra ingen att träffa.

Sitter och tänker igenom lite vad jag ska ta upp på förhandlingen då i princip allt som bossen sa var skäl till uppsägning inte stämde .Dels att jag inte får köra enligt ett sjukintyg .I intyget står det bör och jag har kört 19 timmar på 2 dagar dagarna och det fungerar utan att jag får värk att en till blev anställd istället för mig stämmer inte heller då min kollega gav styrelsen ett ultimatum att han skulle säga upp sig om det inte blev mer personal då han upplevde det stressigt och för mycket jobb och dom gick på hans linje för han är bra på att argumentera och ställa in sig hos folk och nu när han är arbetande förman och ska bli två personal som förut igen och han har fått chefsjobbet och ska jobba ute åxo så kan man undra om han inte får ändå mer att göra och det blir mer stressig för honom .Många tankar går i huvudet så man får lufta dom lite då jobbet står på spel

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 062
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 932
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 547

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka