Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man blir inte uppsagd för sånt strunt. Lägenheten är ju inte misskött av en tandkrämstub liksom.Hurra, hurra! HV fixade proppen så nu har jag el i köket och badrummet igen. *Host* tyvärr kom han in i sovrummet för att hämta en penna det ligger en tandkrämstub och en påse kattmat och gardiner i en hög på golvet. Uh, inte skäl för uppsägning?
Man blir inte uppsagd för sånt strunt. Lägenheten är ju inte misskött av en tandkrämstub liksom.
Alltså. Om det vore grund för uppsägning skulle jag inte få bo nånstans. Du överreagerar totalt!Det kändes ändå skämmigt. Resten var snygg och städad men just sovrummet är lite stökigt och när vi försökte hitta en penna såg han tyvärr röran på skrivbordet.
Alltså. Om det vore grund för uppsägning skulle jag inte få bo nånstans. Du överreagerar totalt!
Jag säger detsamma! Här ligger det saker på alla golv just nu...*host* Det är tur att ingen kan vräka mig
Alltså. Om det vore grund för uppsägning skulle jag inte få bo nånstans. Du överreagerar totalt!
Skönt att man har eget boende så man kan göra som man vill med allt*host* Det är tur att ingen kan vräka mig