Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fnöh!Det snöar...
Fnöh!
Vi har egenDu kan komma hit och hämta eländet Jag hade tänkt ta en promenad men det vete sjutton om jag törs. Spåret på sjön är bra men inte om man hamnar utanför det och har det snöat över så syns det ju inte. Särbon hann inte sätta ut pinnar innan han åkte.
Vi har egen
En hästapålle!
Var ju bara tvungen att testa den nya funktionen.En hästapålle!
Vilken nya funktion hahaVar ju bara tvungen att testa den nya funktionen.
Ta en diskhandske eller fönsterskrapa i gummi och dra över tyget, det samlar hår!Att par Panodil och sedna swka jag aska ur spispanna, knata ut och skotta snö (kan det vänligen sluta snöa snart!) städa pannrummet inför sotning på måndag o samt köra ett halvdussin skottkärror ved från vedbod till pannrum. Och så ska jag slänga på en elelr två tvättar också.
Torktumlare är enda sättet att få bort allt katthår från överdraget på soffan och fåtöljerna. Nej, jag gillar inte hårande katter. Jag gillar inte att de förstör möbler och tapeter för tusentals kronor. Men jag gillar att de tar råttorna. Börjar inse att Anticimex är billligare. När de två dött så blir det inga fler.
Man kunde välja thumbnail eller full size