Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Burit in fem skottkärror ved. Får ta lika mycket till senare i eftermiddag så vi klarar oss ett tag.
Stirrar på mina odlingar och undrar varför de inte kommer upp. Det har ju gått flera dagar :rage:
Lider av second sock syndrome, får väl ta mig i kragen och börja på socka två ändå.
Tror det är dags för kaffe snart.

Testar

20180119_180638.webp

Att par Panodil och sedna swka jag aska ur spispanna, knata ut och skotta snö (kan det vänligen sluta snöa snart!) städa pannrummet inför sotning på måndag o samt köra ett halvdussin skottkärror ved från vedbod till pannrum. Och så ska jag slänga på en elelr två tvättar också.
Torktumlare är enda sättet att få bort allt katthår från överdraget på soffan och fåtöljerna. Nej, jag gillar inte hårande katter. Jag gillar inte att de förstör möbler och tapeter för tusentals kronor. Men jag gillar att de tar råttorna. Börjar inse att Anticimex är billligare. När de två dött så blir det inga fler. :mad:

Att par Panodil och sedna swka jag aska ur spispanna, knata ut och skotta snö (kan det vänligen sluta snöa snart!) städa pannrummet inför sotning på måndag o samt köra ett halvdussin skottkärror ved från vedbod till pannrum. Och så ska jag slänga på en elelr två tvättar också.
Torktumlare är enda sättet att få bort allt katthår från överdraget på soffan och fåtöljerna. Nej, jag gillar inte hårande katter. Jag gillar inte att de förstör möbler och tapeter för tusentals kronor. Men jag gillar att de tar råttorna. Börjar inse att Anticimex är billligare. När de två dött så blir det inga fler. :mad:
Ta en diskhandske eller fönsterskrapa i gummi och dra över tyget, det samlar hår!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 062
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 934
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 547

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka