Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Iofs stämmer det mycket på den listan på mig också! Det är ju väldigt diffusa symtom. Känns som lite mörker och "svensk vinter" kan spela in? Muskelryckningar och vadkramper har jag ofta, tänker att jag dricker för dåligt (vatten då ;) ). Kalla fingrar och tår, kroppsklåda och torr hy får jag alltid på vintern. Det är ju inte ovanligt att folk får infektioner såhär års heller?
Det kognitiva kan mkt väl bero på stress tänker jag, jag tappar också ord tex om jag har för många bollar i luften.

Det brukar vara mkt mer reaktioner än bara lite normal-grad av symptomen ovan som går att förklara med årstider, stress etc vid fibro.
Smärtan ihop med tröttheten och kognitiva problemen är väl rätt så framträdande. Vissa tål tex inte alls beröring, kan inte sova pga värken, har svårigheter att föra vanliga samtal etc.

Brukade gilla Red Dwarf, sedan gick den ner sig. Tittar på Heston Blumenthals fester med olika teman på youtube och äter rå falukorv på lingonrova med senap :meh:

Har sovmorgon och vaknar supertidigt. Så himla typiskt. Låg länge och väl och försökte somna om men nehe. Bara att gå upp.

Läst ikapp tråden och nu kommer jag sådär tramsigt sent med mitt inlägg på två ämnen ni diskuterat. :D

När min mamma var i min ålder (41) hade hon fyra barn, jag yngst, då 11. Och tre barnbarn, den äldsta 5 år.

Och på ämnet att träna...

När jag sa på jobbet att jag skulle iväg och rida lektion på min häst fick jag kommentaren att "Men, du kan ju rida?!!" O_o
Svarade då att det är samma sak som att din dotter kan spela fotboll, men hon tränar ändå.

Sådär, nu har jag varit löjligt efter, men det bjuder jag på. :laugh:

Jag måste gå ut NU. Tog tid innan jag somnade, långsam upptining möjligen.
Ont i halsen, noll sugen på frukost och allmänt seg i kroppen :wtf:
Ingefärate har jag fått i mig men inte mackorna som jag alltid äter innan.
Jag tänker INTE bli sjuk :mad:

Fortfarande är dock Red Dwarf intro/slut bland det mest minnesvärda

Kul hur intro blir det man ofta minns bäst och vad som en gång var ett irritationsmoment blir det man får rysningar av.

Förlåt att jag inte kan låta bli, en serie som inte riktigt levde till förväntningarna, men introt får mig att lipa varenda gång. Fy vad jag ör tramsig!

https://m.youtube.com/watch?v=ZPn-lTytfGo

Jag är såå trött. Satt i telefon länge med syster så jag har varken sovit mycket eller gott.
Jaja, dags för frukost och sen ska jag äntligen upp i sadeln igen :)

Läst ikapp tråden och nu kommer jag sådär tramsigt sent med mitt inlägg på två ämnen ni diskuterat. :D

När min mamma var i min ålder (41) hade hon fyra barn, jag yngst, då 11. Och tre barnbarn, den äldsta 5 år.

Och på ämnet att träna...

När jag sa på jobbet att jag skulle iväg och rida lektion på min häst fick jag kommentaren att "Men, du kan ju rida?!!" O_o
Svarade då att det är samma sak som att din dotter kan spela fotboll, men hon tränar ändå.

Sådär, nu har jag varit löjligt efter, men det bjuder jag på. :laugh:

Min mor hade i min ålder (34) 3 barn på 12, 6 och 2 år samt var gift för andra gången.
När jag tänker på det är jag grymt glad över att jag inte stressat. Jag har 2 barn på 3år resp 8mån och är, till skillnad mot vad hon var/ är, så oerhört lycklig och nöjd. :love:

Försöker få en ny funktion eller kod jag skrivit att funka :cautious: Det fungerar super dåligt eftersom error meddelande makes no sense!

Som vanligt med andra ord :rofl:

Trots att jag sov noll minuter natten till igår lyckades jag bara med typ tre inatt. Så sjukt tröttsamt, i dubbel bemärkelse. Men jag behöver inte göra så många knop idag egentligen så det kanske löser sig med en tupplur eller så.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 057
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 893
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 547

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka