Vem gillar inte Firefly (eller ja. Allt skapat av Joss ) ?!Visste inte att du gillade Firefly! D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem gillar inte Firefly (eller ja. Allt skapat av Joss ) ?!Visste inte att du gillade Firefly! D
FUCK! Plötsligt går elen i kök/hall/badrum. Jag gör ingenting förutom att dricka ett glas vatten. Säkringen brukar gå ibland men det är bara att gå ut och trycka upp den igen. Vilket jag gjorde den här gången också. Men jag har fortfarande ingen el. Antar att det har gått en propp? Men vågar inte mixtra eftersom jag inte har någon aning om a) proppen som ligger i skåpet fungerar och b) exakt vilken propp det är som tillhör mig. Ack. Vill inte ringa HV ikväll, men håller sig kyl/frys över natten? Tack och lov var det köksdelen och inte sovrum/vardagsrum. Så fruktansvärt irriterande. Hatar att inte veta vad jag ska göra.
Det är ett äldre proppskåp?FUCK! Plötsligt går elen i kök/hall/badrum. Jag gör ingenting förutom att dricka ett glas vatten. Säkringen brukar gå ibland men det är bara att gå ut och trycka upp den igen. Vilket jag gjorde den här gången också. Men jag har fortfarande ingen el. Antar att det har gått en propp? Men vågar inte mixtra eftersom jag inte har någon aning om a) proppen som ligger i skåpet fungerar och b) exakt vilken propp det är som tillhör mig. Ack. Vill inte ringa HV ikväll, men håller sig kyl/frys över natten? Tack och lov var det köksdelen och inte sovrum/vardagsrum. Så fruktansvärt irriterande. Hatar att inte veta vad jag ska göra.
Wow. Allt jag kan skryta med är en modell av skeppet från 2001Självklart är jag en SF/Joss Whedon-nörd jag har tom en Blue Sun t-shirt
Vem gillar inte Firefly (eller ja. Allt skapat av Joss ) ?!
Åååh Spike Han är min crush fortfarandeJoss är typ min gud
Åååh Spike Han är min crush fortfarande
Ännu en serie jag inte har sett .Vem gillar inte Firefly (eller ja. Allt skapat av Joss ) ?!
Någon Dune fantast här eller Red Dwarf?
Ännu en serie jag inte har sett .
Är det bara 14 avsnitt totalt och en säsong?
Man kan ju drömma dock!Och en film, fansen lyckades få Universal att göra en film också. "Serenity" heter den och den är också bra (men man ska se serien först). Det ryktas om att Fox är villig att ta upp serien igen om Joss följer med men med tanke på hur illa behandlad han blev tror jag inte han gör det.
Vem kunde ana. Ni kanske till hör benegeseret sällskapet! Jag är bara en andra klassens tekniker.
Som AA skrev så håller det sig över natten. Men om du har tomma petflaskor så fyll dem med vatten och sätt ut utomhus. När de frusit kan du stoppa in dem i kyl och frys för att få in lite kyla.FUCK! Plötsligt går elen i kök/hall/badrum. Jag gör ingenting förutom att dricka ett glas vatten. Säkringen brukar gå ibland men det är bara att gå ut och trycka upp den igen. Vilket jag gjorde den här gången också. Men jag har fortfarande ingen el. Antar att det har gått en propp? Men vågar inte mixtra eftersom jag inte har någon aning om a) proppen som ligger i skåpet fungerar och b) exakt vilken propp det är som tillhör mig. Ack. Vill inte ringa HV ikväll, men håller sig kyl/frys över natten? Tack och lov var det köksdelen och inte sovrum/vardagsrum. Så fruktansvärt irriterande. Hatar att inte veta vad jag ska göra.
AASom AA skrev så håller det sig över natten. Men om du har tomma petflaskor så fyll dem med vatten och sätt ut utomhus. När de frusit kan du stoppa in dem i kyl och frys för att få in lite kyla.