Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sovit i stort sett hela dagen :down:. Antar att jag behövde det, men gillar det inte.
Ögat har i alla fall lugnat sig i sveda. Det är inte bra, men bättre. Sköljt det några gånger men nu kan jag åtminstone se med det. Så nu blir det glasögon några dagar istället för linser.

Ska slänga in lite tvätt i maskinen tror jag.

Har anmält mig till en prova-på-omgång hos en av ridskolorna i stan. 5 tillfällen med start nästa vecka. Kanske kan leda till både bättre mående och att jag blir lite mer förberedd inför att träna mitt eget vilddjur uppsuttet i vår :up:

Syster upptäckte att hon haft inbrott när hon kom hem från jobbet. Håller henne sällskap i telefon under tiden hon väntar på polisen.

Jag är inte helt nykter... jag lagade mat åt mig och särbons kusin (han är en gullig snuttebubbe som kan behöva lite god lagad mat pga ungkarl) och så har vi tittat på Firefly :up:

Nu har han övergivit mig för att spela onlinespel :D så jag ska ta en till cider och fortsätta titta på Wynonna Earp. Skål på er! :bump:

Jag är så fruktansvärt avundsjuk att det finns inte! :bow: :bow:

Jag har nordiskt hår helt utan färg. Råtta... Sommarblekt är det snyggt men det går över om jag inte får sol på det.
Blonderade i massor av år men det blev till slut svinto så jag har slutat. Nu är jag röd. Men då blir det utväxt....
Gråaktigt? Det är ju jättehett nu och har varit en tid!

Annars kan du kanske färga tex rosa :idea:

Jag är inte helt nykter... jag lagade mat åt mig och särbons kusin (han är en gullig snuttebubbe som kan behöva lite god lagad mat pga ungkarl) och så har vi tittat på Firefly :up:

Nu har han övergivit mig för att spela onlinespel :D så jag ska ta en till cider och fortsätta titta på Wynonna Earp. Skål på er! :bump:

Åh Firefly, så trist att det aldrig kom en andra säsong!

Så jävla otäckt! De var kvar i systers hus, hörde hur det smällde till och när hon gick fram till fönstret var det blod på karmen som inte var där innan.

FUCK! Plötsligt går elen i kök/hall/badrum. Jag gör ingenting förutom att dricka ett glas vatten. Säkringen brukar gå ibland men det är bara att gå ut och trycka upp den igen. Vilket jag gjorde den här gången också. Men jag har fortfarande ingen el. Antar att det har gått en propp? Men vågar inte mixtra eftersom jag inte har någon aning om a) proppen som ligger i skåpet fungerar och b) exakt vilken propp det är som tillhör mig. Ack. Vill inte ringa HV ikväll, men håller sig kyl/frys över natten? Tack och lov var det köksdelen och inte sovrum/vardagsrum. Så fruktansvärt irriterande. :arghh: Hatar att inte veta vad jag ska göra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 308
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 472
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 675

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka