Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
ÄNTLIGEN klar med blogginlägget, nu ska jag ääääääääääta!
Försöker att inte vara avis på alla som är på gala ikväll, det blev inget för mig detta år. Ärligt så är det ganska skönt i soffan med ett glas vin ;)

Nån har sprejat ner hela bussen med parfym... Jag kan knappt andas och huvudvärken is real. Folk är idioter

Det känns som om någon haft ytterdörren öppen under längre tid. Kallt inne :crazy:, fattar inte varför så kallt ute är det inte att det behövs höjas inne.

Är inte det samma som grillkrydda :confused::confused:
Nä, är en del skillnad :) Även om grillkrydda såklart kan användas på pommes också.

Pommeskrydda: Salt, lök, socker, paprika, selleri, jästextrakt

Grillgrydda: Salt, lök, paprika, jästextrakt, svartpeppar, tomat, ingefära, chilipeppar, spiskummin, vitlök, sellerifrö, cayennepeppar, oregano, selleriextrakt

Båda är från Santa Maria.

Har kollat konståkning sen kl 15.40, med ett litet uppehåll för nyheter. Börjar bli lite less :wtf: Majorov kommer iaf bli bland de tio bästa :up:
Ska försöka skriva ett brev till en brevvän. Fick brevet i mars nångång så är snart ett år sen. Dax att svara lixom. :o

Hmm, kaktuscitrus är en nygammal smak, eller det hette kaktus-lime, som de tog bort för några år sedan. Bra iofs att den kommer tillbaka men helt 'ny' skulle jag väl inte kalla den. :idea:

Så här står det om den :)

"Modern variant av vår tidigare succé KaktusCitron, en smak som ständigt efterfrågas"

"Fräsch sorbet med exotisk kaktus-frukt, uppfriskande citron och lime med slingor av citronrippel"

Har nog aldrig smakat den förra varianten, jag kommer aldrig längre än till chokladen :p

Vad är det för produkt? :)

Det var hästfoder. Vi är generalagent för ett märke som vi nu tagit till Norden.
Förut har vi sålt deras tillskott lite nätt.
Men nu har vi tagit in foder och ska öka försäljningen av tillskott till olika åf:ar och webshop. Förr har vi sålt dem till våra befintliga kunder främst och rehabstall vi samarbetat med.
Så det var första fodersäcken som gick.

Okej så flitiga lisa har varit i farten och jag börjar bli lite trött nu men .....jag har halva kvällen kvar :cautious:
Men mobila bankid är ordnat och till följd för att kunna ordna det så fick jag rensa datorn, skaffa nytt banksäkerhetsgrej på datorn, ordna ny sladd till dosan osv.....
Har fått iväg flera jobbiga mail, ringt några jobbiga samtal, hämtat upp en hög med dokument, planerat helgens äventyr med djurvakten (hoppas hon överlever :nailbiting: ), ordnat papper,beställt bettskena, skrivit ny lista som ska avklaras innan kvällen. Nu väntar stallet, tvätta kläder, tvätta och städa bilen, fixa stallet, städa hemma och så ska jag försöka hinna med ett bad....min kropp behöver verkligen det i kväll :o Japp, två timmar och en kvar, bara att tuta och köra! :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 033
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 746
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 547

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka