Jag ska inte till den avdelningen fler gånger, så jag kommer ta det på måndagAnmäl kärringen. När praktiken är över då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska inte till den avdelningen fler gånger, så jag kommer ta det på måndagAnmäl kärringen. När praktiken är över då
Jag håller på med musik på hobbynivå. Det är så intressant att folk inte verkar ha en förståelse för vad det innebär med förberedelse etc inför ett framträdande.
Ímorgon ska jag på dop och i förbifarten nämnde föräldrarna idag att "vi hade tänkt fråga dig imorgon om du kunde framföra något i kyrkan eller på fikat efteråt..."
Det lustiga är att folk ibland säger att "du som är så duktig behöver ju ingen förberedelse. När jag sett dig sjunga har det ju varit så bra..."
Jo men det kanske är bra just för att jag förberett mig...
Det är samma sak som vänner som undrat varför jag tar sånglektioner ibland. Du kan ju sjunga redan... Jo men jag kanske kan sjunga just för att jag tar lektioner och övar!!!
Flera som pratar om sina mammor så kan säga att när min mamma var i min ålder reste hon land och rike runt och hade inga barn
Så jag känner mig totalt ostressad på den punkten iaf
JA det är som om man bara skulle kunna allt automatiskt och inte behöva lära sig mer eller öva.For ett par dagar sedan berattade jag for en klient (som formligen avgudar mig och havdar att jag raddat livet pa deras hund och raddat deras aktenskap) att jag skulle ta lectioner infor tavling med hundarna nar vi kommer till Californien. Hon sag ut sa har och utbrast, "men va', ska DU ta lectioner?"
Mitt svar blev att, hade jag inte tagit manga lectioner hade jag inte "raddat livet" pa din hund. Det gjorde att hon nu vill borja tavla i lydnad (fast jag knuffar nog mot att borja med rally lydnad) och vill fortsatta lectioner for att lara sig mer om det nar jag kommer tillbaka.
Förlåt men en 12-åring som nästan är vuxen
Min son fyller 12 år i år och är lååååångt ifrån vuxen
Min minsta är 3 år i år, förstår din mamma. Kunde gott ha en till men orkar inte tror jag
Jag håller på med musik på hobbynivå. Det är så intressant att folk inte verkar ha en förståelse för vad det innebär med förberedelse etc inför ett framträdande.
Ímorgon ska jag på dop och i förbifarten nämnde föräldrarna idag att "vi hade tänkt fråga dig imorgon om du kunde framföra något i kyrkan eller på fikat efteråt..."
Det lustiga är att folk ibland säger att "du som är så duktig behöver ju ingen förberedelse. När jag sett dig sjunga har det ju varit så bra..."
Jo men det kanske är bra just för att jag förberett mig...
Det är samma sak som vänner som undrat varför jag tar sånglektioner ibland. Du kan ju sjunga redan... Jo men jag kanske kan sjunga just för att jag tar lektioner och övar!!!
JA det är som om man bara skulle kunna allt automatiskt och inte behöva lära sig mer eller öva.
Men det är intressant för inom tex idrott så förväntar man sig ju att elitidrottare på högsta nivå tränar för att vara kvar på den nivån... Men inte andra.. de ska bara kunna saker automatiskt.
Precis..Det ar "naturlig talang" vet du val.
Mitt hår är av orimligt bra kvalité Det är nu blekt för tredje gången sen i november. Är det slitet? Nänä, inte ett jäkla dugg
Nu är jag iaf ännu blondare och jag har hunnit med ytterligare ett av dagens uppdrag
Ska kolla på alpint och göra mig klar för kvällen. Håret är redan klart men jag måste byta om och fixa sminket