Snart dags att skölja håret. Får se om det behöver klippas lite. Mitt hår är orimligt tåligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vårdadministration.Vad läser du?
Ja och jag orkar ärligt talat inte engagera mig i all drama kring henne hela tiden. Låter hårt kanske men hjälpte henne om och om och om igen innan hon skilde sig från sitt ex, så pass att jag själv höll på gå under av det. Så gör hon samma misstag igen nu så får hon fasiken ta det själv. Kanske tyvärr är det som krävs innan hon på riktigt kan gå vidare, utan att dras till nya rövhattarDet korta svaret är nog tyvärr ja.
Lyssnar hon inte så vd ska du göra?
Var mer om det värsta på min praktik, en oproffisionell handledare! Hann knappt sätta mig bredvid henne för att observera det hon SKULLE visa mig, innan hon börjar berätta att hon är författare, ger mig reklam om boken hon skrivit och sedan visar mig var jag kan köpa boken ”här är den i pocket, här är den inbunden, här är den i e-bok”, och sedan går vidare till sin hemsida där jag kan köpa den billigare och visade även sin blogg.
VI SITTER I RECEPTIONEN PÅ AKUTMOTTAGNINGEN. Visa datorsystemen eller prata om rutinerna!!! Istället fick en liten tanta vänta på att jag slutligen tröttnade (jag trodde hon skulle avbryta sig själv när hon såg tanten, men nä) och öppnade luckan så att hon fick hjälp.
Sedan berättade hon att hon brukar bara öppna den lilla luckan när det kommer invandrare, för det kan vara IS.
Däckade vid 5. Sitter med svarta ringar under ögonen och en värkande kropp nu.
Det är som att man är bra på något utan ansträngning.Jag håller på med musik på hobbynivå. Det är så intressant att folk inte verkar ha en förståelse för vad det innebär med förberedelse etc inför ett framträdande.
Ímorgon ska jag på dop och i förbifarten nämnde föräldrarna idag att "vi hade tänkt fråga dig imorgon om du kunde framföra något i kyrkan eller på fikat efteråt..."
Det lustiga är att folk ibland säger att "du som är så duktig behöver ju ingen förberedelse. När jag sett dig sjunga har det ju varit så bra..."
Jo men det kanske är bra just för att jag förberett mig...
Det är samma sak som vänner som undrat varför jag tar sånglektioner ibland. Du kan ju sjunga redan... Jo men jag kanske kan sjunga just för att jag tar lektioner och övar!!!
Sitter och väntar på att det ska bli seminariet, jag har hunnit varit hos läkaren med sonen och fått en läkarintyg på att han ska äta mjölkproteinfri kost. Det kändes en aning fånigt att ta upp en läkartid för att skriva ut ett intyg, men eftersom vi redan på egen hand hade testat att utesluta mjölk och han reagerar med ont i magen när han får i sig kost med mjölk så var det inte så mycket mer de kunde utreda. Nu hoppas jag att skolan se till att det fungerar också, sen går vi på minor lite då och då... Chips tex, de kan innehålla mjölk, visserligen i smaksättningen enbart men ändå?
Precis.Det är som att man är bra på något utan ansträngning.
Får du någon effekt av långa djupa andetag? Det kan vara ett alternativ till atarax (om inte paniknivån är för hög då).CAD ritningar produceras i en rasande takt. Men jag är så stressad av handledaren! Skulle behöva lite Atarax men då blir jag trött. Och jag vill inte vara trött när mina barn är med mig. De kommer i kväll.
Jag brukar inte tänka så mycket på ålder, jag är av den fasta tron att det bara är en siffra och vägrar låta de siffrorna styra vad jag vill och gör...
... men idag fyller min mamma 60, och jag slogs precis av den svindlande insikten att när hon var lika gammal som jag är nu (35), så hade hon en 14-årig och en 10-årig dotter. Jag kan inte ens TÄNKA mig hur det skulle vara att ha en teen och en preteen nu! Som sagt, tanken svindlar för mig!
Är ju iofs jävvligt glad att hon gjorde de valen !