R
Raderad medlem 68338
Gud vad jag skulle vilja ha ngn som bara redigerade och satte ihop bilderna på bloggen. Hatar detta meck. Kaoooozzzzz...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag sålde vi första prylen av nya produktlinjen. Vi var förbi ÅF och av en slump kom en person jag delade stall med i annan stad för 20 år sen in. Denne köpte vår produkt utan att veta att det var ”min”.
Lite roligt att just någon man känner råkade köpa första.
Jag känner detsamma när jag måste redigera mina bilder till butiken, hatar också detGud vad jag skulle vilja ha ngn som bara redigerade och satte ihop bilderna på bloggen. Hatar detta meck. Kaoooozzzzz...
Jag känner detsamma när jag måste redigera mina bilder till butiken, hatar också det
Sötsurt avslut på veckan. Chefen meddelade att hon inte kan förlänga mitt vikariat men överöste mig med beröm och fina ord. Kommer bli tråkigt att lämna en arbetsplats jag trivs på men det var ett väntat besked och det är väldigt värmande att höra att man gör ett bra jobb.
Samma här... kl 10:30, "gud vad skönt för dig att få gå hem redan!" Ja jo men så var jag ju på plats 03:10 också.Idioter finns överallt
"Har du inte jobbat idag?"
Jo vadårå
"Du är ju hemma kl 13"
Ja jag började 05:30 med
Tänk positivt, nu har du ju en svinbra referens!
@MJLee Kaktuscitrus sorbet
Ställer mig tvivlande till marsipanglassen
Men tror maken kommer gilla den. Trippelchokladen låter
(Alla nyheter finns på nätet så läcker inga hemligheter Däremot får andra vänta med att få smaka )
http://www.siaglass.se/sv/vara-glassar/arets-nyheter/