Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
är man idiot som frågar då??Idioter finns överallt
"Har du inte jobbat idag?"
Jo vadårå
"Du är ju hemma kl 13"
Ja jag började 05:30 med
Nu var jag ju tvungen att kika... och det är dags att be min närmsta mataffär att ta in nyheterna, citroningefära, kaktuscitrus och dansk nougat låter ju supergott Tack att du berättade om dem, hade inte en tanke på att det kunde komma nyheter@MJLee Kaktuscitrus sorbet
Ställer mig tvivlande till marsipanglassen
Men tror maken kommer gilla den. Trippelchokladen låter
(Alla nyheter finns på nätet så läcker inga hemligheter Däremot får andra vänta med att få smaka )
http://www.siaglass.se/sv/vara-glassar/arets-nyheter/
Nu var jag ju tvungen att kika... och det är dags att be min närmsta mataffär att ta in nyheterna, citroningefära, kaktuscitrus och dansk nougat låter ju supergott Tack att du berättade om dem, hade inte en tanke på att det kunde komma nyheter
Var mer tonen i frågan som avgjorde huruvida frågan var idiotiskär man idiot som frågar då??
Då blir ju läget helt annat. Är man spydig då ska man heta idiot.Var mer tonen i frågan som avgjorde huruvida frågan var idiotisk
Personen visste mycket väl att jag jobbat
Jag har sett den i affären men den lät för galen trots jag gillar lite annorlunda smakerVarsegod
Förra året var en nyhet popcornglass, lika god som den låter
Jag är mer för klassiska smaker
Förra året var en nyhet popcornglass, lika god som den låter
Jag är så fruktansvärt avundsjuk att det finns inte!Mitt hår är likadant. Det är en jävla man oavsett vad man gör det, det GÅR liksom inte att förstöra. Dock är det bästa jag gjort på länge att återgå till min naturliga hårfärg! Mitt hår växer SNABBT och det funkar ju liksom inte med utväxt så fick färga typ varannan vecka när jag var mörk.
Nu har jag inte färgat eller gjort ngt (förutom toppat luggen) på evigheter!
Alltså trippelchokaden, cheesecaken och chii/ingefäranSå här står det om den
"Modern variant av vår tidigare succé KaktusCitron, en smak som ständigt efterfrågas"
"Fräsch sorbet med exotisk kaktus-frukt, uppfriskande citron och lime med slingor av citronrippel"
Har nog aldrig smakat den förra varianten, jag kommer aldrig längre än till chokladen
Min Doktor eller kryappen!!Jag har nog uvi.
Jag kan verkligen inte gå till vc på måndag och inte på tisdag heller.
Suck
Idioter finns överallt
"Har du inte jobbat idag?"
Jo vadårå
"Du är ju hemma kl 13"
Ja jag började 05:30 med