Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och är orolig över att jag kanske inte får CSN. Jag vet ju inte hur tjuriga de är över att jag misslyckades på tentan och sen flyttade tillbaka till Sverige för X-antal år sedan.

Idag när jag var vid mataffärn var det en p-ruta ledig, som innebär fickparkering. Fanns andra parkeringsplatser också, men jag var inte sen på att hugga den.
Det sitter än, tog inte lång tid innan jag var inne, vet inte om det hänger ihop med att jag fickparkerat lastbilen och personbilen är smidigare. Tror det var första gången jag gjorde det med min nya bil, den tar lite större plats än den gamla, men rätt smidigt ändå. :)

@MJLee Kaktuscitrus sorbet :)

Ställer mig tvivlande till marsipanglassen :crazy:
Men tror maken kommer gilla den. Trippelchokladen låter :d

(Alla nyheter finns på nätet så läcker inga hemligheter ;) Däremot får andra vänta med att få smaka :d)

http://www.siaglass.se/sv/vara-glassar/arets-nyheter/
Nu var jag ju tvungen att kika... och det är dags att be min närmsta mataffär att ta in nyheterna, citroningefära, kaktuscitrus och dansk nougat låter ju supergott :d Tack att du berättade om dem, hade inte en tanke på att det kunde komma nyheter :D

• Gilla
Reactions: MM
Nu var jag ju tvungen att kika... och det är dags att be min närmsta mataffär att ta in nyheterna, citroningefära, kaktuscitrus och dansk nougat låter ju supergott :d Tack att du berättade om dem, hade inte en tanke på att det kunde komma nyheter :D

Varsegod :)
Förra året var en nyhet popcornglass, lika god som den låter O_o :rofl:
Jag är mer för klassiska smaker :D

Varsegod :)
Förra året var en nyhet popcornglass, lika god som den låter O_o :rofl:
Jag är mer för klassiska smaker :D
Jag har sett den i affären men den lät för galen trots jag gillar lite annorlunda smaker O_o
Klassiska smaker kan va gott också men då ska det va riktigt bra kvalité eller vräka på sån här saltlakritssås som stelnar, då äter jag allt :p

Mitt hår är likadant. Det är en jävla man oavsett vad man gör det, det GÅR liksom inte att förstöra. Dock är det bästa jag gjort på länge att återgå till min naturliga hårfärg! Mitt hår växer SNABBT och det funkar ju liksom inte med utväxt så fick färga typ varannan vecka när jag var mörk.
Nu har jag inte färgat eller gjort ngt (förutom toppat luggen) på evigheter! :up:
Jag är så fruktansvärt avundsjuk att det finns inte! :bow: :bow:

Jag har nordiskt hår helt utan färg. Råtta... Sommarblekt är det snyggt men det går över om jag inte får sol på det.
Blonderade i massor av år men det blev till slut svinto så jag har slutat. Nu är jag röd. Men då blir det utväxt....

Så här står det om den :)

"Modern variant av vår tidigare succé KaktusCitron, en smak som ständigt efterfrågas"

"Fräsch sorbet med exotisk kaktus-frukt, uppfriskande citron och lime med slingor av citronrippel"

Har nog aldrig smakat den förra varianten, jag kommer aldrig längre än till chokladen :p
Alltså trippelchokaden, cheesecaken och chii/ingefäran :d

Har faktiskt varit "i gång" idag. Bjudit mamma på mat (McD), handlat, kommit hem och plockat undan samt diskat. Gjort äppelsmulpaj av de två äpplena jag hade kvar, bjöd mamma på det, startade en maskin med handdukar, åkt till affären igen då lampan i badrummet gick sönder och nu har jag äntligen orkat byta ut adventsljusstakarna till vanliga fönsterlampor. Av det lilla så är jag just nu helt slut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 039
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 793
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 547

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat