Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och tänker igenom lite vad jag ska ta upp på förhandlingen då i princip allt som bossen sa var skäl till uppsägning inte stämde .Dels att jag inte får köra enligt ett sjukintyg .I intyget står det bör och jag har kört 19 timmar på 2 dagar dagarna och det fungerar utan att jag får värk att en till blev anställd istället för mig stämmer inte heller då min kollega gav styrelsen ett ultimatum att han skulle säga upp sig om det inte blev mer personal då han upplevde det stressigt och för mycket jobb och dom gick på hans linje för han är bra på att argumentera och ställa in sig hos folk och nu när han är arbetande förman och ska bli två personal som förut igen och han har fått chefsjobbet och ska jobba ute åxo så kan man undra om han inte får ändå mer att göra och det blir mer stressig för honom .Många tankar går i huvudet så man får lufta dom lite då jobbet står på spel
Skriv upp det och ta med lappen på förhandlingen. Minnesanteckningar är alltid bra att ha.

Och sen ger ni bossen vad han tål - sådär ska det inte gå till!

Det här är helt sjukt. Kom på varför proppen gick, ena lampan på spisfläkten har gått sönder. Ska köpa en ny. Sedan när jag hällt i chilin i slow cookern såg jag att termostaten har gått sönder! Lyckades vrida den med hjälp av en skruvmejsel. Ärligt är jag anti-statiskt, har Murphy kommit på besök :mad: Vad händer??? :arghh: :nailbiting:

Kokar morotssoppa för att se om det är något jag kan göra till kulturverkstaden på onsdag.

Jag gillar soppa men ska jag bjuda många så bör det vara billigt (det är en förening) och passa folk från många kulturer. Morotssoppoa är inget jag brukar göra. Har faktiskt aldrig kokat själv - bara ätit.

Skriv upp det och ta med lappen på förhandlingen. Minnesanteckningar är alltid bra att ha.

Och sen ger ni bossen vad han tål - sådär ska det inte gå till!
Har allt i huvudet då jag deltog i diskutionerna för ett år sedan och då var det många hårda ord och upprörd stämning mellan kollegan och ledningen men tydligen har ledningen glömt det men jag ska skriva ner så jag kommer ihåg för jag har en känsla av att jag kan bli ordentligt upprörd men har vittnen till allt så dom kan inte neka vad som hände för drygt ett år sedan så det känns som jag har på fötterna men det kan ju gå åt pipan ändå

IMG_1133.webp
Måste ju testa jag med!
Dräktiga Damen och jag på promenaden igår

Lyssnar på bok och försöker lugna mig. Inget särskilt som stressar egentligen men jag har ibland så himla svårt att bara koppla bort jobbet och veckan och tagga ner. Sömnbrist hjälper ju inte även om en skulle kunna tro det ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 067
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 949
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 550

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka