Plus 1 på den*host* Det är tur att ingen kan vräka mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Plus 1 på den*host* Det är tur att ingen kan vräka mig
Måste du åka då?Fick just reda på att jag ska till Västervik nästa helg. Ingen större lust till det.
Har inget att göra där tycker jag. ok mina föräldrar. Men sen då. tristess.
Inget att göra ingen att träffa.
Skriv upp det och ta med lappen på förhandlingen. Minnesanteckningar är alltid bra att ha.Sitter och tänker igenom lite vad jag ska ta upp på förhandlingen då i princip allt som bossen sa var skäl till uppsägning inte stämde .Dels att jag inte får köra enligt ett sjukintyg .I intyget står det bör och jag har kört 19 timmar på 2 dagar dagarna och det fungerar utan att jag får värk att en till blev anställd istället för mig stämmer inte heller då min kollega gav styrelsen ett ultimatum att han skulle säga upp sig om det inte blev mer personal då han upplevde det stressigt och för mycket jobb och dom gick på hans linje för han är bra på att argumentera och ställa in sig hos folk och nu när han är arbetande förman och ska bli två personal som förut igen och han har fått chefsjobbet och ska jobba ute åxo så kan man undra om han inte får ändå mer att göra och det blir mer stressig för honom .Många tankar går i huvudet så man får lufta dom lite då jobbet står på spel
Ja, pappa fyller år. Och de vill att jag kommer på middag. Det måste jag inte göra men jag "måste".Måste du åka då?
Har allt i huvudet då jag deltog i diskutionerna för ett år sedan och då var det många hårda ord och upprörd stämning mellan kollegan och ledningen men tydligen har ledningen glömt det men jag ska skriva ner så jag kommer ihåg för jag har en känsla av att jag kan bli ordentligt upprörd men har vittnen till allt så dom kan inte neka vad som hände för drygt ett år sedan så det känns som jag har på fötterna men det kan ju gå åt pipan ändåSkriv upp det och ta med lappen på förhandlingen. Minnesanteckningar är alltid bra att ha.
Och sen ger ni bossen vad han tål - sådär ska det inte gå till!
Gillar popcorn men synd att du har tråkigt.Står på jobb, dvs i kassan på biografen för dagen. Trycker i mig popcorn och dricker kaffe av ren tristess
Gillar popcorn men synd att du har tråkigt.
Hur gnäggar en katt?Missia sitter i ett fönster och gnäggar åt fåglarna