Vad gör vi? Nu kör vi! Del XLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mekonomen brukar kunna lägga upp en avbetalning dessutom eller om du kan få det på faktura då hinner du få lön :)
Jag ringde dom och kollade nu efter ditt tips men man måste ansöka om deras kort och inte ha några betalningsanmärkningar och jag har två såna kvar som försvinner i år visserligen men det gör ändå att jag inte kan få på faktura. :(

Borde hon vara. Till och med i nacken :D
Fast man blir inte det längre. Enl neurologen för att man lägger sticken annorlunda numera, man tror att det som hjälper mot migrän inte är att musklerna förlamas som man trodde tidigare.

När jag testade botox för några år sedan var det däremot småmusklerna man var ute efter, då hade jag botoxpanna. Eller CNN-uppläsarpanna, som doktorn kallade det idag. :o

Fast man blir inte det längre. Enl neurologen för att man lägger sticken annorlunda numera, man tror att det som hjälper mot migrän inte är att musklerna förlamas som man trodde tidigare.

När jag testade botox för några år sedan var det däremot småmusklerna man var ute efter, då hade jag botoxpanna. Eller CNN-uppläsarpanna, som doktorn kallade det idag. :o

Jag vill ha Botox i min överläpp och min haka, pga skador på ansiktsnerven så rycker det och har sig där hela jäkla tiden.

Det är både irriterande och jobbigt.

Gör det ont :nailbiting:

Jag vill ha Botox i min överläpp och min haka, pga skador på ansiktsnerven så rycker det och har sig där hela jäkla tiden.

Det är både irriterande och jobbigt.

Gör det ont :nailbiting:
Det används ju faktiskt mot spasmer, vilken typ av spasmer vet jag dock inte.

Ibland gör det ont, det beror lite på hur sticket träffar. Men nålen är finare än vanliga injektionsnålar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Relationer Om man är bilägare och singel är det ju rätt självklart att man kör själv, men när man lever i ett förhållande och delar hushåll, vem är... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
6 168
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 45 46 47
Svar
929
· Visningar
35 659
Senast: Rosett
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 160