Väntar på att få 35 injektioner i ansikte, huvud och nacke.
Är det så viktigt att vara rynkfri raring?
Lycka till, hoppas det funkar så du kan knyppla ostört
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väntar på att få 35 injektioner i ansikte, huvud och nacke.
Det bör nog sorteras först.så kan vi leverera "dyrbarheterna" framför deras ytterdörr asap
Botox mot migrän?
Hörde att E18 var avstängd pga massor med snö?
Och där gick kopplingen sönder och bilen går inte att köra. Kontot är tomt nu och jag fan orkar inte mer nu
Jag tänker ta en kopp kaffe, och för en kort stund inbilla mig att hästen är frisk och att vi inte har ett besök att åka till i morgon, att bilen är hel och att jag har en miljon på kontot.
Hur fan gör jag nu ?
Blåser som katten,men ingen snö än...........
Visst är det lite av en besvikelse?Blåser som katten,men ingen snö än...........
Min bilmeck har varit här. Det är en kopplingscylinder som är trasig. Han har beställt en ny nu på mekonomen och ska hjälpa mig att laga bilen på fredagFinns det ingen du kan låna bil av? Eller att försäkringen täcker hyrbil?
Min bilmeck har varit här. Det är en kopplingscylinder som är trasig. Han har beställt en ny nu på mekonomen och ska hjälpa mig att laga bilen.
Den kostar dock 1200kr och ska hämtas ut i morgon och jag har inte ett öre kvar på kontot längre.
Min bilmeck är det inga problem med men cylindern måste jag betala i morgon.Kan du fråga om du får betala vid lön?
Min bilmeck har varit här. Det är en kopplingscylinder som är trasig. Han har beställt en ny nu på mekonomen och ska hjälpa mig att laga bilen på fredag
Den kostar dock 1200kr och ska hämtas ut i morgon och jag har inte ett öre kvar på kontot längre.
Ska se om jag kan få låna en bil till i morgon annat får jag skjuta på besöket. Hyrbil ingår bara om bilen står på verkstad men felet täcks inte av försäkringen då det räknas som slitage (har kollat upp) och det skulle i så fall bli helt galet dyrt.