Vad gör vi? Nu kör vi! Del XLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fyfasen, har nog lite hjärnskakning :crazy: åkte av en häst rätt hårt igår kväll och har en härlig huvudvärk idag. Ungefär som en riktigt dålig baksmälla. Fyyy!

Vill ha spöstraff på folk som kör bil när de inte har på vägen att göra :rage::rage::rage:
Är man så rädd att man kör 60-70 på en hårt trafikerad 90 väg i rusningstrafik är man farlig. Och dessutom saktar ner vid varje möte :banghead::banghead:
Gjordes ett antal farliga omkörningar. Varje vettig sträcka hade jag möte så jag satt fast bakom puckot och kom till jobbet i sista stund.
Snöfritt, 1 plus, ingen nederbörd och välsaltad väg.

Och nej jag tutade inte alls när jag väl kunde köra om på ett bra sätt :o:angel:

@Angua Kan inte annat ä hålla med. Fick hänga mig på tutan idag. Helt ok att köra ut framför mig bara man gasar på och INTE blir iggande och det tar tid att komma upp i hastighet. E20 100km/h och idioten lägger sig i 50 för att långsamt arbeta sig uppåt. Jag vart så rg så jag hoppade i sätet. *morr*

Annars är jag tillbaks på jobbet med ett bråkigt blodsocker så känner m allt annat än stark idag. Kollegorna tycker jag kan ta med mig datorn hemma oh jobba i lugn och ro. Känns bättre att vara här :)

Ska upp till verkstaden. King Caben gick igenom besiktningen men det var ett oklart oljeläckage samt en för låg strålkastare. Hoppas de hinner fixa den snabbt, jag behöver den snart.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
38 39 40
Svar
783
· Visningar
20 976
Svar
1 999
· Visningar
56 159
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 192
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 343

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka