Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det snöar rejält här och har börjat blåsa lite.
Hualigen alltså
Se det från den ljusa sidan, det hade varit värre om kaminen bara blinkat till och det brunnit i datorn.Jäkla väder.
Strömmen har blinkat till ett drygt halvdussin gånger redan, datorn mår inte bra. Men det brinner i kaminen och hundarna sover, så det kunde för all del vara värre.
Fick precis ett tips om en bil på ingång som kanske kan vara något för mig också! Jag har varit så förbannat isolerad sedan min bil gick till den stora parkeringen i himlen för flera månader sedan, vore underbart att kunna åka hemifrån igen!
Det hinner bli varmt tills att det är dags.Hade det varit varmt och icke eldningssäsong så vet du ju en som annars kan sortera.
Se det från den ljusa sidan, det hade varit värre om kaminen bara blinkat till och det brunnit i datorn.
Tröttsamt ändå men inget att göra.Det hinner bli varmt tills att det är dags.
Jag måste förvara bråtet i 3 månader innan jag får kasta det.
Sådan är lagen.
Det är inte bara skräp utan de kan hävda att de vill ha sina "saker".
Väntar på att få 35 injektioner i ansikte, huvud och nacke.
Annars har jag ju en viss Ford transit med maxiskåp och hiss som går att låna så kan vi leverera "dyrbarheterna" framför deras ytterdörr asap. Den går att toppfylla och så finns det tydligen en containerbil på hans firma också, då gäller "dra-i-spaken-avlastning".Det hinner bli varmt tills att det är dags.
Jag måste förvara bråtet i 3 månader innan jag får kasta det.
Sådan är lagen.
Det är inte bara skräp utan de kan hävda att de vill ha sina "saker".
Hörde att E18 var avstängd pga massor med snö?Nu tänker jag sluta för dagen
Och där gick kopplingen sönder och bilen går inte att köra. Kontot är tomt nu och jag fan orkar inte mer nu
Jag tänker ta en kopp kaffe, och för en kort stund inbilla mig att hästen är frisk och att vi inte har ett besök att åka till i morgon, att bilen är hel och att jag har en miljon på kontot.
Hur fan gör jag nu ?