Funderar på att bara strunta i att äta middag. Är inte ens speciellt hungrig, och maten har tagit tusen år att laga.. Bara att spara till matlåda istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Får kolla där sedanBitiba just nu
Sitter och spanar på nya skor. Vill ha några som ska vara sjukt sköna och mjuka i sulan (att stå och gå på hårt underlag) - men ändå snygga liksom. Tänker som en diskret sneakermodell.
Hittat ett par Skechers men det är liiiite för mycket "sport-/gympasko". Men jag tror de är sköna....
Firade sambon på puben igår. En av hans bästa kompisar fyllde år med (dom är samma dag, samma år) men var tvungen att jobba och skulle komma efter jobbet.
Denna killens syster var med oss och "väntade" också.
Tills hon får ett sms, säger "vafaan" och springer iväg och vi fattar inget först, trodde hon gick till baren för att köpa en ny öl eller nåt.
Tills en från baren kommer ut till oss några minuter senare och säger att systern har fått skjuts av pubmanagern till kliniken för att hennes bror har vart med i en trafikolycka (han kör mc) och är rätt illa däran.
Vi fattar ingenting först men väntar 10-15 min och försöker sen ringa systern som inte svarar. Sambon vill åka till kliniken men jag stoppar och säger att 1. Du kan inte köra dit, och tar hans bilnycklar och 2. Dom kan inte ha oss, flera fulla människor inne på kliniken om dom jobbar med honom. (Systern hade en annan vän med sig för moraliskt stöd med).
Ytterligare kanske 20 minuter senare ser vi helikoptern lyfta då flygväg ser olika för land och lyft såg vi den aldrig när den kom in.
Vi provade ringa systern igen och hon svara och sa att han brutit lårbenet? (femur bone) bland annat och en del andra saker.
Det blev ett abrupt avslut på firandet. Han kommer bli ok men det lär väl ta sin tid att läka. Systern sa att benet "stack ut" så det är ju ganska allvarligt.
Sambon och jag ska iväg om 15 min och äta frukost med den vännen som var mef systern igår och sen tror jag min sambo kommer åka in till fastlandet och sjukhuset och hälsa på.
Jag jobbar eventuellt i em så vet inte om jag kan komma med.
Gissar att systern redan är där nu, kl är 08.50
Stackars kille, på sin födelsedag och allt
(Tack för att jag fick skriva av mig)
Såhär dagsSitter med henna i håret och lera i ansiktet. Känner mig så snygg!
Såhär dags