Är lite smått besviken över att jag inte blivit kallad till ett enda jobb jag sökt, men vad ska man säga. Friskt vågat, hälften vunnet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min granne alltså. Hen parkerar utanför porten och går ut nån gång då och då och hämtar in böteslapparna.
Visa bifogad fil 27170
Samma här....och imorgon är det FREDAG !Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt och sov gott buke .
Var beställer du kattmat ifrån? Letar efter ett bra med hemkörning. Både mat och sandBeställt kattmat så det räcker ett par månader
Var lika bra
Jag beställer kattmat från vetzoo, får det direkt hem till dörren Tror de har sand ocksåVar beställer du kattmat ifrån? Letar efter ett bra med hemkörning. Både mat och sand
Ok. Får kolla därJag beställer kattmat från vetzoo, får det direkt hem till dörren Tror de har sand också
Gör detOk. Får kolla där
Zooplus o Bitiba lev till dörrenOk. Får kolla där
FuckFuckfuckelifuckfuck!!
Betalat in nästan alla räkningar nu och ligger back. dvs jag har 3 räkningar som absolut inte räcker till. Mina sparpengar är slut sen 3 månader tillbaks då det tömts drastiskt (68 000,- tänder, ca 40 000,- på olika veterinärräkningar mm) och nu denna månaden så har jag ytterligare veterinärkostnader på 10 000,- som ska betalas + att det inkommre ytterligare en veterinärkostnad på 6-7 000 nästa månad.
Hur i helvete ska man komma ikapp? Bara börja ringa runt och hoppas på snälla människor i andra änden.
Har nu 300,- kvar för mat denna månaden.