Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är lite smått besviken över att jag inte blivit kallad till ett enda jobb jag sökt, men vad ska man säga. Friskt vågat, hälften vunnet!

Kl är 06 här och jag ska snart åka och fodra. Det har regnat i 24h mer eller mindre.. vilket får mig att tänka tillbaka på översvämningarna för nästan 2 mån sedan :cool:

Sambon fyller år idag :)

Det är för tidigt att gå och lägga sig redan nu, men jag är liksom klar med den här dagen nu :cautious: Sitter och försöker komma på något att göra som inte innebär att jag blir uppslukad och istället blir alldeles för sen.

FuckFuckfuckelifuckfuck!!

Betalat in nästan alla räkningar nu och ligger back. dvs jag har 3 räkningar som absolut inte räcker till. Mina sparpengar är slut sen 3 månader tillbaks då det tömts drastiskt (68 000,- tänder, ca 40 000,- på olika veterinärräkningar mm) och nu denna månaden så har jag ytterligare veterinärkostnader på 10 000,- som ska betalas + att det inkommre ytterligare en veterinärkostnad på 6-7 000 nästa månad.

Hur i helvete ska man komma ikapp? Bara börja ringa runt och hoppas på snälla människor i andra änden.

Har nu 300,- kvar för mat denna månaden.

Har ni separat ekonomi? Ni är väl två?
Vi har delad ekonomi, men ser det som självklart att vi hjälper varandra om det blir tight.

Jag har kort runt 20 Svenska mil i eftermiddag, men beslutade att stanna pa den sista rastplatsen innan jag byter till en annan motorvag.
Det ar en valdigt "stickig" oken har med massor av stickiga buskar och en hel del kaktusar ... och det finns ett "trad" har pa rastplatsen. Det ar bara det att "tradet" ar en saguaro cactus.
Stackars Tater Tot ... han bajsar pa trad (staket, hoga buskar, eller liknande) Det bajsas inte pa det har "tradet" (han forstar ingenting, :confused: "Ett ovanligt lampligt trad utanfor dorren" tycks han saga.)

Den ar sakert over 6 meter hog
55736513_10216495608041827_6185354811546796032_n.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag kommer åka buss till jobbet framöver. Det innebär en promenad på cirka tio minuter till stationen. I höstrusket och vinterkylan...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 305
Senast: sthu
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
907
Senast: Milosari
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
57 58 59
Svar
1 171
· Visningar
31 480
Senast: Catsu
·
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 476
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar