Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fin isfläckHalkade du eller vad hände? Slog du dig?
Fin isfläck
Mitt ena knä blev lite blodigt och med en fin bula precis under knäskålen så det svider sådär härligt som det bara kan göra när man skrapat sig på asfalt.
På aliexpressSnyggt!
Vart köper du stenar? Har två tre pannband jag skulle kunna göra om
Pm:ar min adress! Jag bryr mig inte om matlådor och sådant.
Klart du skall åka. Jag har hittills inte mött en enda akvariemänniska som inte varit trevlig. Och auktioner är kul, dom kommer komma hem med mycket nytt!Min förening ska antagligen anordna en resa till Stockholm nu i januari. Till deras Storauktion där. Ska jag våga följa med?
Enligt min häst är det precis vad dom är.Ja en del verkar tycker att kor är -själv
Eftersom jag bara kunde tyda runt 40% av texten körde jag den genom Google translate. Den spottade ut följande:Mamma inbillar sig att jag kan finska bara för att hon kan
Någon som kan översätta?
Lähetä Rose kaikille hyville ihmisille, jotka olette oppineet tuntemaan elämässäsi, toivottavasti saan myös yhden.
Det är något om en ros iaf
risken är väl stor att jag kommer hem med en massa fisk. Har fullt i min 100a, 54a ska bara en kampfisk flytta in, när jag hittar den rätte. Jo, ska flytta över några bebismalar till det lilla karet. Om jag får tag i dem...Klart du skall åka. Jag har hittills inte mött en enda akvariemänniska som inte varit trevlig. Och auktioner är kul, dom kommer komma hem med mycket nytt!
Eftersom jag bara kunde tyda runt 40% av texten körde jag den genom Google translate. Den spottade ut följande:
Skicka Rose till alla de bra människor du har lärt dig att uppleva i ditt liv, förhoppningsvis får jag också en.
Fast ros är det väl ändå inte?Eftersom jag bara kunde tyda runt 40% av texten körde jag den genom Google translate. Den spottade ut följande:
Skicka Rose till alla de bra människor du har lärt dig att uppleva i ditt liv, förhoppningsvis får jag också en.
Det är ett svårt språk. Jag har kunnat det flytande en gång i tiden men nu har jag glömt det mesta.Tack
Ibland önskar jag att hon hade lärt oss språket..
Skönt att min landsända inte känt av något alls.Orkanvindar vid Stekenjokk