Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mamma inbillar sig att jag kan finska bara för att hon kan :meh:
Någon som kan översätta? :p

Lähetä Rose kaikille hyville ihmisille, jotka olette oppineet tuntemaan elämässäsi, toivottavasti saan myös yhden.

Det är något om en ros iaf :p

Mamma inbillar sig att jag kan finska bara för att hon kan :meh:
Någon som kan översätta? :p

Lähetä Rose kaikille hyville ihmisille, jotka olette oppineet tuntemaan elämässäsi, toivottavasti saan myös yhden.

Det är något om en ros iaf :p
Eftersom jag bara kunde tyda runt 40% av texten körde jag den genom Google translate. Den spottade ut följande:

Skicka Rose till alla de bra människor du har lärt dig att uppleva i ditt liv, förhoppningsvis får jag också en.

• Gilla
Reactions: MM
Klart du skall åka. Jag har hittills inte mött en enda akvariemänniska som inte varit trevlig. Och auktioner är kul, dom kommer komma hem med mycket nytt!
risken är väl stor att jag kommer hem med en massa fisk. Har fullt i min 100a, 54a ska bara en kampfisk flytta in, när jag hittar den rätte. Jo, ska flytta över några bebismalar till det lilla karet. Om jag får tag i dem...

Eftersom jag bara kunde tyda runt 40% av texten körde jag den genom Google translate. Den spottade ut följande:

Skicka Rose till alla de bra människor du har lärt dig att uppleva i ditt liv, förhoppningsvis får jag också en.

Tack :)
Ibland önskar jag att hon hade lärt oss språket..

Fast ros är det väl ändå inte?
Den heter ruusu. Något Rose med stort R känner jag inte till.
.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 797
· Visningar
48 559
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 417
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Vegansk efterrätt?
  • Vad gör vi? Del CCVII