Gissningsvis något man drickerVad betyder det?
Istället för oboj alltså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gissningsvis något man drickerVad betyder det?
Är det typ som obror, fast för pappor? Oschysst, taskig, inte nice liksom?
Eller är det att man är som nåns pappa fast man inte är hens "riktiga" pappa?
Eller att man inte är en pappa alls åt sitt barn?
Eller något helt annat?
En pappa som är typ allt annat än en bra pappa!Vad betyder det?
Har just sett klart en film på Netflix med Will Smith, magi, alver och orcher i nutid. Inte alls så knasigt som det låter, och absolut inte barnvänligt!
Awwww, typiskt. Ogillar isen som hamnar på asfalten, hör bättre hemma i sjöar osv. Hoppas det slutar svida och läker fort.Fin isfläck
Mitt ena knä blev lite blodigt och med en fin bula precis under knäskålen så det svider sådär härligt som det bara kan göra när man skrapat sig på asfalt.
Har just sett klart en film på Netflix med Will Smith, magi, alver och orcher i nutid. Inte alls så knasigt som det låter, och absolut inte barnvänligt!
Lasagne och bingolottoväll hos mor o far.
Som vanligt så tittar jag på Kunskapskanalen
Är det den jag börjat kolla på troHar just sett klart en film på Netflix med Will Smith, magi, alver och orcher i nutid. Inte alls så knasigt som det låter, och absolut inte barnvänligt!
Det är typ den och Barnkanalen som tittas på mest här hemma. Och femman när det är Greys tur att alla mina kanaler ingår i hyran så att jag inte betalar för dem!Den är såå underskattad!
Skicka rosor till alla bra människor som ni har lärt känna, hoppas att jag också får en.
(Lite grammatiskt fel samt Rose är helt fel, ska vara ruusu ellet ruusuja när hon syftar på rosor )
En pappa som är typ allt annat än en bra pappa!