Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är ”mellan två jobb” men har fått för mig att jag behöver en ny säng. När jag får för mig något så blir det fan som ett tvång! Jag har råd men jag är ju arbetslös! Vet inte när jag kan börja spara igen.

Efter att ha hatat livet väl för mycket idag så tog jag mig en promenad som varade i en timme. Så skönt det var att känna kylan mot kinderna men min ena häl är inte glad på mig. Ska dock bli skönt att komma iväg till helgen. Får se om jag överlever två dagar med @åke :D

Katten tycker matte är skittråkig som vill sova.
Så hon la sig i buren istället.
Nu hoppas jag få sova.
Behöver verkligen det.

Ni i tråden som bokförde alla inköp, hur håller ni koll? Mitt kontoutdrag blir ett enda stort kaos, med överföringar mellan mig och sambon (vi har delad ekonomi)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 097
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
91 92 93
Svar
1 846
· Visningar
49 760
Senast: soom
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 423
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar