Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska lägga mig i sängen nu och lägga patiens. Tänkte sova om en timme eller så.
Imorgon ska jag jobba och barnet vara på fritids. Därefter stallet och så avrundar vi med lite intervallträning :up:

Efter att ha hatat livet väl för mycket idag så tog jag mig en promenad som varade i en timme. Så skönt det var att känna kylan mot kinderna men min ena häl är inte glad på mig. Ska dock bli skönt att komma iväg till helgen. Får se om jag överlever två dagar med @åke :D
Vi brukar ju få lite problem när vi är iväg. kan inte lova att Det går utan problem...

Ni i tråden som bokförde alla inköp, hur håller ni koll? Mitt kontoutdrag blir ett enda stort kaos, med överföringar mellan mig och sambon (vi har delad ekonomi)

Vi har ett speciellt kort (icabanken) för gemensamma köp, i vårt fall mest mat, där vi båda sätter in pengar. Tycker det är jättesmidigt, men det beror väl på hur pass delad ekonomi en vill ha.

Hmmmm när det plötsligt var -49 så var det definitivt något fel. *Host* sedan insåg jag att jag missat den lilla pricken mellan de två siffrorna och det var -4.9 :angel: men det förklarar ändå inte varför det var -3.3 för en halv timme sedan och nu plötsligt -5? :idea:

Har kollat på Änglagård den andra sommaren (inte sett den innan) och kom nyligen på att jag har en tidig tid att passa så blir inte tillräckligt många timmar sömn i natt. Jaja det får gå ändå.
Det dumma är att nu vart jag sugen på att se fortsättningen på Änglagårdsdramat men det får nog bli nån annan dag.

Har fått undan en del jobbiga grejer i kväll. Under tiden fick lilla Astrid och Alma kliva ut i lägenheten för första gången och se sig om och attans vad det var spännnande! Sociala och sällskapliga men röra dom får jag bara i deras eget rum än så länge, bestämda små sötnosar det där :love:

Mail skickat. Till uppfödaren.

Nej, inte en bedjan om att få tinga valp (som jag inte ska ha) utan om en annan grej inom hens verksamhet :up:

Har fått undan en del jobbiga grejer i kväll. Under tiden fick lilla Astrid och Alma kliva ut i lägenheten för första gången och se sig om och attans vad det var spännnande! Sociala och sällskapliga men röra dom får jag bara i deras eget rum än så länge, bestämda små sötnosar det där :love:

Nu känner jag mig heldum som frågar, antar att det här borde höra till allmänbildningen, men vilka är Astrid och Alma?

Råkade posta det här i språkpolis-tråden för att jag blev så till mig :rofl::

JAG HITTADE EN GEMENSAM NÄMNARE!!! :love::love:
Mina voffsingar är släkt, HUR kan jag ha missat det här?! O_o:crazy:
Den storas morfarsfar och den lillas farmorsfarfar är samma hund :up: Vilket släktband får mina jyckar då (förutom adoptivbröder)? :D

Jag har kommit fram till att den stora är tremänning med den lillas pappa :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 098
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
93 94 95
Svar
1 891
· Visningar
51 278
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 490
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?