Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ätit för mycket. Jättegod söndagslunch med efterföljande dessert. Sedan banankaka och te i soffan, och nu på vägen hem spontanköpte jag en semla helt utan orsak. Den åts upp rask här framför datorn. Så nu är jag rätt däst. Men imorgon är en ny dag.

Testade pannbandet jag gjorde igår på hästen, det får tumme upp! Stenarna har olika färg beroende på vilken vinkel man ser dom i. Det finns några bilder till, men jag lyckas inte kopiera bildlänken till dom från mobilen så den som är nyfiken kan kolla via länk istället (trycker man på bilden så kommer det en pil för att bläddra): https://www.instagram.com/p/Bdp_JzrFBo7/
26151702_169359000500096_7193615675821129728_n.jpg

Tur att jag inte ska någonstans i morgon, för jag kan inte längre gå på höger fot. den var bra under dagen men jag gick för långt så nu får jag liga i sägen ett tag.

Testade pannbandet jag gjorde igår på hästen, det får tumme upp! Stenarna har olika färg beroende på vilken vinkel man ser dom i. Det finns några bilder till, men jag lyckas inte kopiera bildlänken till dom från mobilen så den som är nyfiken kan kolla via länk istället (trycker man på bilden så kommer det en pil för att bläddra): https://www.instagram.com/p/Bdp_JzrFBo7/
26151702_169359000500096_7193615675821129728_n.jpg
Snyggt!
Vart köper du stenar? Har två tre pannband jag skulle kunna göra om :angel:

Hrm....jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker att det är fruktansvärt eländigt att vara tillbaks på jobbet imorgon (ledigheten har gått så FORT!!), eller om jag är lite grann taggad :confused: ??? Jag VET i alla fall att det kommer att kännas lite lagom jobbigt att kliva upp kl 5 (och stanna uppe) imorgon bitti..... :wtf: Men, men det tar väl ett par dagar och så är man tillbaks i det hela igen....lagom till helgen :D !

Stona hade finbesök idag. En älg precis utanför hagen och inte ville han flytta på sig heller när jag kom bara travade en puttebit bort. Det tillsammans med den förbaskade blåsten :cool:
Nu ska jag äta fiskpinnar.
Jag var lite orolig att min häst skulle bete sig idag eftersom det blåste så mycket, han brukar göra det Men konstaterade igen att det nog inte är blåsten han reagerar på för idag skötte han sig utmärkt. Det blåste från andra hållet idag, så han slapp kolukten. Jag tror det är det han reagerar på nämligen när det blåser från det håll där korna finns.

Happ, tack vare att jag inte tagit tag i saken så fick jag precis kasta en hel fläskytterfilé :banghead: Bäst föredatum idag, så tänkte att den borde ju gå att använda idag. Men när jag öppnade den luktade den surt och inte alls bra :down:

Jag var lite orolig att min häst skulle bete sig idag eftersom det blåste så mycket, han brukar göra det Men konstaterade igen att det nog inte är blåsten han reagerar på för idag skötte han sig utmärkt. Det blåste från andra hållet idag, så han slapp kolukten. Jag tror det är det han reagerar på nämligen när det blåser från det håll där korna finns.

Ja en del verkar tycker att kor är :devil:-själv :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 790
· Visningar
48 361
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 417
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30