Ska jag posta dom till dig?
Tja... fast visst, jag tror väl inte att de är helt lämpliga som matlåda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är tokiga i detÄtit middag. Nu ska jag ge fiskarna lite söndagsmiddag - räkmix
Ah, du tänker såååå... Jag kopplade inte.Tja... fast visst, jag tror väl inte att de är helt lämpliga som matlåda
Snyggt!Testade pannbandet jag gjorde igår på hästen, det får tumme upp! Stenarna har olika färg beroende på vilken vinkel man ser dom i. Det finns några bilder till, men jag lyckas inte kopiera bildlänken till dom från mobilen så den som är nyfiken kan kolla via länk istället (trycker man på bilden så kommer det en pil för att bläddra): https://www.instagram.com/p/Bdp_JzrFBo7/
Jag var lite orolig att min häst skulle bete sig idag eftersom det blåste så mycket, han brukar göra det Men konstaterade igen att det nog inte är blåsten han reagerar på för idag skötte han sig utmärkt. Det blåste från andra hållet idag, så han slapp kolukten. Jag tror det är det han reagerar på nämligen när det blåser från det håll där korna finns.Stona hade finbesök idag. En älg precis utanför hagen och inte ville han flytta på sig heller när jag kom bara travade en puttebit bort. Det tillsammans med den förbaskade blåsten
Nu ska jag äta fiskpinnar.
Jag var lite orolig att min häst skulle bete sig idag eftersom det blåste så mycket, han brukar göra det Men konstaterade igen att det nog inte är blåsten han reagerar på för idag skötte han sig utmärkt. Det blåste från andra hållet idag, så han slapp kolukten. Jag tror det är det han reagerar på nämligen när det blåser från det håll där korna finns.