Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag funderar på middag... skulle egentligen göra lax i ugn så jag har matlådor till hela veckan men var nån som skrev nåt om pannkaka tidigare i tråden... Nu är jag ju jättesugen på det :arghh: Attans att det är heldagar i skolan framöver, jag vill ha halvdagar så jag slipper krångla med matlådor :mad:

Såklart att man ska avsluta dagen med att lägga sig platt på Willys parkering :rage::arghh::arghh:

Annars har vi köpt delarna till matrumslampan. Tror det blir jättebra nätt vi gjort den klart.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 786
· Visningar
48 198
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 417
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar