Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var i stallet i morse och red lektion, handlat mat till fåglarna och ätit lunch på mysiga puben runt hörnet. Nu är jag lite rund under fötterna och ska snart gå och se nya star wars-filmen. Hade tänkt klippa ner kaprifolen i trädgården idag, men det är för kallt och blåsigt för att jag ska vara peppad på det så det fick bli öl och bio istället ;)

Suck, vaknade just, blodsockerfall - glömt att jag inte ätit sedan går kväll - äter min sorbet som nu är slut :arghh: måste köpa ny men senast jag var inne ICA Kvantum hade de slutat sälja den, vad ska jag nu göra :nailbiting:

Trött i huvudet och benen. är hungrig. kan någon laga mat åt mig? nä hä. då får man ordna det i alla fall.

Katten dissade flera av räkorna jag skalade åt henne, hoppade upp på bordet och började slicka på min cheddar. Därefter försökte hon ta sig in i burken med tryffelsalami. När jag gav henne lite sikrom på ett fat tittade hon på mig som om jag försökte förgifta henne :cautious:

#såägd :meh:

Jag som blir väldigt förolämpad när katterna bara stirrar om jag serverar dem blötmat. :rage::laugh:Hade jag tagit mig mödan att skala räkor och katterna inte ätit hade de åkt ut (eller mer troligt muttrat surt bara). :D

Idag vaknade jag upp av att min man hade fixat massa bra grejer inför förlossningen! Sedan tog vi en promenad till Ulriksdals slottsträdgård och åt en god lunch. När vi skulle promenera hem kom jag på att vi inte ätit något sött och det måste jag ju för att orka gå hem. Släpade med mig mannen in på ett café för en Chai Latte och en chokladbrownie. :d Nu ligger jag i soffan med värmedyna sedan några timmar.

Så här ser en deprimerad löptik ut i tvångströja :laugh: :love:

AQKAAAACMUdodHRwczovL2NkbjMuY2RubWUuc2UvNDc4NjQ3Ny85LTMvbW9iaWx1cHBsYWRkbmluZ181YTUyNDk2MTk2MDZlZTRhMDQ2NmIwZTQuanBn

Dubbelt upp eftersom hon tar av sig bodyn genom att gnida hela sig mot soffan men det problemet åtgärdade jag :devil:

Ska städa nu :down:
Men ska unna mig en andra kopp vaniljlatte under tiden för det är jag värd :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 785
· Visningar
48 171
Senast: sthu
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 417
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar