Ser nu att jag gått händelserna lite i förväg. Forfarande januari
Vet inte var jag fick april ifrån
Önsketänkande?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser nu att jag gått händelserna lite i förväg. Forfarande januari
Vet inte var jag fick april ifrån
Kanske ska du börja äta regelbundet?Suck, vaknade just, blodsockerfall - glömt att jag inte ätit sedan går kväll - äter min sorbet som nu är slut måste köpa ny men senast jag var inne ICA Kvantum hade de slutat sälja den, vad ska jag nu göra
Det finns lite pannkaka kvar här, tyvärr lite långt bortaTrött i huvudet och benen. är hungrig. kan någon laga mat åt mig? nä hä. då får man ordna det i alla fall.
Katten dissade flera av räkorna jag skalade åt henne, hoppade upp på bordet och började slicka på min cheddar. Därefter försökte hon ta sig in i burken med tryffelsalami. När jag gav henne lite sikrom på ett fat tittade hon på mig som om jag försökte förgifta henne
#såägd
Jag som blir väldigt förolämpad när katterna bara stirrar om jag serverar dem blötmat. Hade jag tagit mig mödan att skala räkor och katterna inte ätit hade de åkt ut (eller mer troligt muttrat surt bara).
Hur slutade Den??Då var ytterligare ett täcke borta
Nu ska vi kolla på herrarnas skidskyttestafett
Jag gjorde ju inte ens det utan lät henne slicka på osten (det går att hyvla bort ett varv) samt försökte fresta henne med sikrom... #såvansinnigtägd
Om jag återföds som katt hamnar jag gärna hos dig!
Kanske ska du börja äta regelbundet?
Ingen bil rullar utan drivmedel vettu.