Ska äta lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo jag vetÄr man sjuk håller man sig hemma och åker inte runt och smittar ner andra fick jag lära mig som barn, förresten är det ansvarslöst mot sina medmänniskor men numera är det ju mer regel än undantag att smitta ner medarbetarna och medmänniskorna så det är ju inte så underligt att epidemierna aldrig tar slut vintertid utan bara går runt-runt.
Trist när det blir så, vintern som hästägare är dryg på så sätt.Antingen kan jag inte rida ut för att det är total lervälling eller så är det superknöggligt efter kylan som idag... Tur att jag hann ut en liten sväng igår!
Ja verkligen! Det är visserligen skönt med kylan så man slipper klaffset i leran + skitiga hästar.Trist när det blir så, vintern som hästägare är dryg på så sätt.
Har med spärrat nu. Dock kan Det ta upp till tre månader innan Det funkar!!!!Spärrat Postkodlotteriet för att skicka brev till mig
Jag måste vara en komplett jubelidiot i köket.
Grannen lassar på mig mandelpotatis med jämna mellanrum. Den är god, MEN....
Jag kan fan inte koka den så att den inte kokar sönder ytterst medan den är rå inuti.
Idag kokade jag den på väldigt svag värme. Den knappt sjöd. Ändå blev resultatet mos i kastrullen medan den inuti var hård.
HUR GÖÖÖÖÖR man???
Glor på Dark på netflix. Bland det bättre jag sett på länge
Med skal eller skalar du?
Jag måste vara en komplett jubelidiot i köket.
Grannen lassar på mig mandelpotatis med jämna mellanrum. Den är god, MEN....
Jag kan fan inte koka den så att den inte kokar sönder ytterst medan den är rå inuti.
Idag kokade jag den på väldigt svag värme. Den knappt sjöd. Ändå blev resultatet mos i kastrullen medan den inuti var hård.
HUR GÖÖÖÖÖR man???