Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har satt igång tvättmaskinen. Ska plantera lökarna.
Har tagit fram kläder till imorgon. Packat frukostpåsen. För i morgon är det jobbardag igen...:wtf:

Hmm, -5.1 enligt den nya termometern. Iofs så hänger sensorn mot husväggen så jag antar att det driver upp temperaturen lite?

Jag får tydligen klagomål på mig efter att jag har använt tvättstugan :meh: lagom passiv-agressivt med "jag är så trött på klagomål om dålig städning av tvättstugan efter dig. Dammsugaren i torkrummet är till för att användas." :banghead: jag kanske ska kontra med att klaga varje gång jag får städa torktumlaren från ludd? :banghead:

Jag och grannen har varit ute på en underbar ridtur i kyla och strålande sol. Precis vad jag behövde innan det är dags att jobba igen. Läge för en dusch och att sätta fart!

26196486_10156160802299066_2008373051518467306_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 091
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 769
· Visningar
47 764
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 412
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar