Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är man sjuk håller man sig hemma och åker inte runt och smittar ner andra fick jag lära mig som barn, förresten är det ansvarslöst mot sina medmänniskor men numera är det ju mer regel än undantag att smitta ner medarbetarna och medmänniskorna så det är ju inte så underligt att epidemierna aldrig tar slut vintertid utan bara går runt-runt.Dags å nana
Ta hostmedicin lite tidigare idag haha
Bådar inte gott inför att jobba på måndag då jag har feber med men kommer nog jobba första dagen och se hur det går. Den är inte superlång aå
Här var det 8- inatt och jag hade också 14 grader inomhus när jag steg upp.Ni är sörlänningar som gnäller på temperaturen, här är det -16
Dvs temperaturen på kontoret var 14 när jag gick upp
Jäkla juniorhockeyVM som fått mig att vända på dygnet
Vinterns och hästmänniskornas eviga dilemma, hur håller man sig varm?Vi gör oss redo för att åka till stallet i kylan. Nackdelen med att A har såna där varm och sjöna vinterridstövlar - hon kan inte ha täckbyxor över men vi får se, är det teori idag och de ska vara i stallet får det bli täckbyxor och vinterskor istället helt enkelt.
Vem var det som sa att våren alltid kommer första aprilFick en smärre chock när jag kollade termometern innan jag körde till stallet. Sju minus! Kallaste hittills tror jag. Isen satt som berget på bilen, tur den här inbyggd dieselvärmare med fjärrkontroll så alla rutor var inte lika -iga att skrapa.
Termoridkjol eller en lång ridkappa som täcker alla viktiga delarnaVi gör oss redo för att åka till stallet i kylan. Nackdelen med att A har såna där varm och sjöna vinterridstövlar - hon kan inte ha täckbyxor över men vi får se, är det teori idag och de ska vara i stallet får det bli täckbyxor och vinterskor istället helt enkelt.
Eller fat quartersFick pussla lite, men fick tillslut ut klänningen av det tyget jag tänkte mig. Är ett elände när man köpt tyg från USA och det är yard istället för meter