Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Angående sömn: det där med att somna direkt och sen sova tills man vill/behöver gå upp och vara pigg när man vaknar är ett mysterium :banghead:
Jag gör det, men jag lyder min dygnsrytm också. Jag släckte precis i labbet, jag har lite kvar att cadda bara, några varistorer ska in och en säkringshållare och sen kan jag "köra kortet i produktion" som stora firmorna brukar kalla det. :D

Fö. är spa-badet 28 gradet varmt ikväll, :up: ska bli kul att se hur mycket tempen sjunker i natt för jag stängde värmen annars riskerar det att överhettas innan jag vaknar imorgon.

Well, på onsdag ska bilen besiktas. Igår började bromsarna bak kärva. Lika bra att avboka tiden på besiktningen o be verkstad kolla upp bilen.. Så jävla typiskt :cautious:

Blir tokig, inte sovit många timmar senaste två dygnen förutom kortare stunder. Däckade totalt vid ett i natt, och vaknade just :arghh: Nu vill jag ha våfflor med blåbärssylt och grädde, inspirerad av tråden. :meh:

God morgon på er alla. Här var det roligt värre. En fot som gör ordentligt ont! Värktabletter tar ett tag innan de funkar.

Sitter och äter frukost. Vaknade, efter en psykiskt otäck mardröm, sjöblöt av svett igen :wtf:.
Ska snart åka till jobbet. Hoppas det är lugnare idag än igår.

Blir tokig, inte sovit många timmar senaste två dygnen förutom kortare stunder. Däckade totalt vid ett i natt, och vaknade just :arghh: Nu vill jag ha våfflor med blåbärssylt och grädde, inspirerad av tråden. :meh:

Vi kan byta? Har inte haft en normal natts sömn sedan drygt 2 år tillbaka :angel:

Vi kan byta? Har inte haft en normal natts sömn sedan drygt 2 år tillbaka :angel:

Jag har också haft sömnproblem sedan många år, försökt kedjetäcke, allehanda tabletter, sovschema osv. Men just nu är det värre än på länge, ffa att jag vaknar tre, fyra timmar efter att jag somnat hur trött jag än är. :meh: De flesta tabletter gör att jag blir en zombie vilket är det värsta jag vet så försöker att bara använda saker som lergigian, men just nu fungerar ingenting. :down:

Vi har just kommit hem efter en super trevlig kvall i baren :confused: Hey, @tornblomma du har forlett mig i frestelse. :p

I kvall blev jag presenterad for en man som raskt forklarade att vi redan traffats och att han hade spelat golf med Maken flera ganger och han borjade med att saga mitt namn, innan den som introducerade kunde saga hans namn. :cautious: Nar jag latsades som att jag visste precis vem han var (han visste att jag inte hade nagon aning:angel:) fragade han, "sa vad ar mitt namt?".
Jag var helt stalld ... men kom ihag hur manga Steve vi har runt i det har omradet, en av dem sa for nagra dagar sedan att 45% av mannen hette Steve, sa jag gissade villt och latsades att jag visste och sa, "Du ar ju Steve, sa klart".
Hans min nar jag traffade ratt var obetalbar :laugh: Han visste (mitt ansiktsuttryck maste ha avslojat mig) att jag inte kom ihag ... sa nu har jag en "on" (som man sager i Japan) pa honom. Det har kan bli kul. :cool:

Frasse-katten har varit ute. Ute är det -12 grader. Nu tycker Frasse-katten att Esther kan lämna den varma platsen åt henne. :laugh:

20180107_071047.jpg

Fick en smärre chock när jag kollade termometern innan jag körde till stallet. Sju minus! Kallaste hittills tror jag. Isen satt som berget på bilen, tur den här inbyggd dieselvärmare med fjärrkontroll så alla rutor var inte lika :devil:-iga att skrapa.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 088
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 768
· Visningar
47 621
Senast: Sel
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 412
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar