Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags å nana
Ta hostmedicin lite tidigare idag haha
Bådar inte gott inför att jobba på måndag då jag har feber med men kommer nog jobba första dagen och se hur det går. Den är inte superlång aå

Nu åker jag hem! Kommer fortfarande ha betalt när jag kryper ner i säng, precis som livet ska vara :up: :)

Guld! Under ca 1-2 h per jobbpass är det dölugnt och jag sitter och surfar på telefonen och får betalt. Tills nya byggnaden är på plats och vi faktiskt KAN göra vettiga saker när inga kunder är omkring... men tillsvidare, gissar 1-2 månader till kan vi inte göra mycket nytta... fortf betalt eftersom någon alltid måste vara på plats!

Sov gott :)

26169980_10155450828162620_8603106829216225902_n.jpg

Här är jag inte stor, jag kunde inte sitta utan stöd förrän jag kröp och snubblade på en mattkant på Öland, när jag var två och ett halvt år. Jag tippade över mattkanten i min krypande framfart och blev förvånat sittande. På bilden har mamma grävt en grop som jag sitter stadigt i.

Jag lärde mig gå utan stöd som fyraåring. Då jag också började läsa och ofta smög över till min två år äldre storebrors säng och läste på morgnarna innan mamma och pappa vaknade. :D

Chips?
Vin?
Kaffe?
Presentkort massage/frisör/egentid med kompis och en hög "slösabortpengar till mat och dryck?
Självklart får han fixa skjuts eller taxi.
Ev. lämpligt be om slantar till kläder för dagen/kvällen :p

Köper han chips lär han äta dom själv, likaså vinet och kaffet. :laugh: Massage skulle kunna vara bra idé, är så jäkla stel.

Precis hoppat i säng. Suttit med mina Excelblad och räknat på hästens nya foderstat. Jag måste verkligen köpa mineraler nu.

Korngryn och fläsk med rårörda lingon blev det till middag idag, nej förlåt igår klockan är ju på nytt dygn.
Fantastiskt bra förslag av mig och jag är grymt mätt fortfarande får se om jag törs göra det själv när jag kommit hem igen.
Tydligen lika komplicerat som att koka ris och det brukar jag kunna.
Fått för mig att korngryn tar lång tid att koka men tydligen bara 30 minuter, kan det ha ändrats sen massor av år sen när jag åt det som liten och jag tyckte det inte var lika grått i färgen nu.
Är jag gammal och glömsk eller kan något ha ändrats?
Buke ständiga kunskapskällan hjälp mig med denna gåta så jag kan sova lugnt inatt ;):p
:confused:

Någon mer nattuggla vaken?
Dagen har varit förjävlig, enda positiva var att en kompis kom förbi och fikade. Många tankar som snurrar så sova är stört omöjligt.

Någon mer nattuggla vaken?
Dagen har varit förjävlig, enda positiva var att en kompis kom förbi och fikade. Många tankar som snurrar så sova är stört omöjligt.

Jag är! Sambon och jag har plöjt igenom 3 filmer och han är imponerad att jag ville se 2 jag inte redan sett :o:D

Med vänlig hälsning, kontrollbehovet delux :angel::p

Och beklagar att dagen varit jobbig, vet hur det är med ”tänkar” nätter :down::heart:heart

Jag är! Sambon och jag har plöjt igenom 3 filmer och han är imponerad att jag ville se 2 jag inte redan sett :o:D

Med vänlig hälsning, kontrollbehovet delux :angel::p

Och beklagar att dagen varit jobbig, vet hur det är med ”tänkar” nätter :down::heart:heart
Blev film här med i form av Wolverine. Helt ok faktiskt.
Tack :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 087
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
85 86 87
Svar
1 734
· Visningar
46 836
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
183
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 412
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar