A
avslutat medlemskap
Rödvin och en bra webbradiokanal till caddningen av högspänningskortet är väl inte fel eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu åker jag hem! Kommer fortfarande ha betalt när jag kryper ner i säng, precis som livet ska vara
Chips?Min man har frågat vad jag vill ha när jag fyller år, jag har dock ingen aning vad jag vill ha.
Man kan aldrig få för mycket chipsChips?
Vin?
Kaffe?
Presentkort massage/frisör/egentid med kompis och en hög "slösabortpengar till mat och dryck?
Självklart får han fixa skjuts eller taxi.
Ev. lämpligt be om slantar till kläder för dagen/kvällen
Jag är inte så mycket för chips men kändes som aktuellt ämne och kanske något för @Tonto med tur.Man kan aldrig få för mycket chips
Åh lite sista minutengrattis här ifrån.Födelsedagen går mot sitt slut, bullarna blev med berömd godkända, men eftersom jag och ork tog slut så blev det en köpetårta... Och, vet ni vad. Jag har en halv Williamtårta kvar i frysen.
Chips?
Vin?
Kaffe?
Presentkort massage/frisör/egentid med kompis och en hög "slösabortpengar till mat och dryck?
Självklart får han fixa skjuts eller taxi.
Ev. lämpligt be om slantar till kläder för dagen/kvällen
Någon mer nattuggla vaken?
Dagen har varit förjävlig, enda positiva var att en kompis kom förbi och fikade. Många tankar som snurrar så sova är stört omöjligt.
Blev film här med i form av Wolverine. Helt ok faktiskt.Jag är! Sambon och jag har plöjt igenom 3 filmer och han är imponerad att jag ville se 2 jag inte redan sett
Med vänlig hälsning, kontrollbehovet delux
Och beklagar att dagen varit jobbig, vet hur det är med ”tänkar” nätter heart