Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på jobbet och har inte speciellt mycket att göra. Har jobbat 1,5 h och hunnit ta bort allt gammal nagellack och målat på nytt :p
Utöver det ser det ut som om jag kan komma härifrån en timme tidigare inatt. Wohoo, då hinner jag sova lite innan jag ska rida och sen jobba igen :up:

Någon som har tips på hur man "sliter ut" en hårfärg på effektivast sätt? Fick lite feeling för en vecka sedan och la i en lila hårfärg, tyvärr blev den alldeles för intensiv och mörk så det ser mest svart ut.. Skulle helst vilja få den ljusare så att jag kan lägga något annat ovanpå. Tror inte det skulle fungera att lägga en henna över, men man kan ju önska.

Katten dissade flera av räkorna jag skalade åt henne, hoppade upp på bordet och började slicka på min cheddar. Därefter försökte hon ta sig in i burken med tryffelsalami. När jag gav henne lite sikrom på ett fat tittade hon på mig som om jag försökte förgifta henne :cautious:

#såägd :meh:

Äter chips. Så himla bra beslut av mig när magen har bråkat med mig hela dagen sedan jag kräktes nån gång i natt. Hört att chips och sånt är jättebra då :up:

Eller hur det nu var :cautious:

Nu har jag fått hem Glutamine. Hur gör man med det?
Man ska ta det med vätska. Jag rör ner det i proviva eller annan juice, dosering står på förpackningen :)

Jag dricker kaffe, är jättesugen på vin men har körlektion imorgon så det går ju inte. Självklart är jag sällan vinsugen när jag inte har körlektion dagen efter :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 086
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
83 84 85
Svar
1 692
· Visningar
45 838
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
183
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 412
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar