Eh jag bara skojade, det finns inget mer.Det finns en skvätt kvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eh jag bara skojade, det finns inget mer.Det finns en skvätt kvar
Har två hemma, men tack för erbjudandetBehöver du en Tens-apparat? Har annars en som ligger och skräpar...
Finns sällan någon anledning att söka akut för en stukad fot, det enda som görs är att linda och rekommendera kyla och högläge initialt. Om det sen kvarstår smärta kan man boka tid hos fysioterapeut istället, det är ändå dit en läkare kommer att hänvisa.Undra hur svullen en fot ska vara innan man söker upp vården? Tror att jag har stukat den.
Jo för fasen, det här är ju buke så ring 1177,,,,,,eller beställ ambulans,,,,,,ja för fasen beställ helikoptertransport på en gång.Finns sällan någon anledning att söka akut för en stukad fot,
gick tre km med bruten fot.
Dum i huvudet syndrom! förkortas till MANDet kändes som om det var lite onödigt
Svärmor hade gjort några grönkålschips till julafton, var urgoda! Köpte en påse i en hälsokostaffär men de var bara tråkiga.
Dum i huvudet syndrom! förkortas till MAN
Man ska ta det med vätska. Jag rör ner det i proviva eller annan juice, dosering står på förpackningenNu har jag fått hem Glutamine. Hur gör man med det?