R
Raderad medlem 68338
Jag borde verkligen kolla igenom foton och knåpa ihop ett blogginlägg... men ligger i soffan och sippar på ett glas vin. Överväger att glo på TV istället
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså - du jobbar ju jämt.Jag borde verkligen kolla igenom foton och knåpa ihop ett blogginlägg... men ligger i soffan och sippar på ett glas vin. Överväger att glo på TV istället
Alltså - du jobbar ju jämt.
Var lite ledig och skit i bloggen. Den överlever även om du inte uppdaterar just ikväll.
Muuuuums!!!
Undra hur svullen en fot ska vara innan man söker upp vården? Tror att jag har stukat den.
Undra hur svullen en fot ska vara innan man söker upp vården? Tror att jag har stukat den.
Behöver du en Tens-apparat? Har annars en som ligger och skräpar...Har tagit mig i kragen och fixat så sparven fått en egen sida och kategori på bloggen, samt skrivit ett uppdateringsinlägg . Nu ska jag bara se till att få i mig nån slags mat också
Skål @tornblomma! Mousserande vin här, Brochet
Voltaren gel kan funka, iaf gjorde det på min fot sistHögläge och kyla håller också med @tornblomma, linda kan kännas skönt.
Edit: Så länge jag kan stödja på den söker jag inte vård.
Jag äter oxfilépasta med kantareller och dricker vin!
gick tre km med bruten fot.Högläge och kyla håller också med @tornblomma, linda kan kännas skönt.
Edit: Så länge jag kan stödja på den söker jag inte vård.
Det finns en skvätt kvarMuuuuums!!!
Det har jag. så det ska jag taVoltaren gel kan funka, iaf gjorde det på min fot sist
eller något liknande gelDet har jag. så det ska jag ta