Blev film här med i form av Wolverine. Helt ok faktiskt.
Tack
Mums! Haha!
Såklart, har du någon du kan prata med? Jag hänger väl kvar en stund till åtminstone
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev film här med i form av Wolverine. Helt ok faktiskt.
Tack
Någon mer nattuggla vaken?
Dagen har varit förjävlig, enda positiva var att en kompis kom förbi och fikade. Många tankar som snurrar så sova är stört omöjligt.
Vaken den här tiden? Jo som vanligt,Någon mer nattuggla vaken?
Dagen har varit förjävlig, enda positiva var att en kompis kom förbi och fikade. Många tankar som snurrar så sova är stört omöjligt.
För några timmar sedan skulle jag "bara kolla en grej" lite snabbt i en av hundarnas stamtavlor.
Nu sitter jag med inte mindre än sex olika flikar öppna på samma tema, och letar febrilt efter dels släktband (de har flera gemensamma kennlar i stamtavlorna, men har inte lyckats hitta nån gemensam hund än men tänk så kul det skulle vara!), dels efter info om en kull jag blev intresserad av (ska INTE ha en till!) och massa annat.
Helt ner-nördad i det här just nu, borde sova
Ja lite såMums! Haha!
Såklart, har du någon du kan prata med? Jag hänger väl kvar en stund till åtminstone
Jag är sugen på korvstråganoff och ris!!Jag är sugen på spaghetti med köttfärssås.
Men jag borde sova nu och inte laga mat..
SmaskensJag är sugen på korvstråganoff och ris!!
Det är så otroligt gott!Jag är sugen på korvstråganoff och ris!!
Ja lite så
Jodå, sambon kan jag prata med även om han just nu sover. Får ta det i morgon.
@Hyacinth
Strul med bonusdottern, tänk 11 åring som alltid fått precis som hon vill i allt.
@hallonsaft
Lika här, somnar alltid sist av alla. Sambon bara bestämmer sig för att sova och tvärslocknar på ett par min. Otroligt orättvist.
Jag är sugen på korvstråganoff och ris!!
Det är så otroligt gott!
Skäms lite över mitt tillägg att jag helst lägger upp det på en tallrik, lägger riven morot PÅ och sedan ringlar över Rhode island-sås. Allt blandas till en härlig röraSmaskens
Jag har ofta fått frågan om jag är gravid! Är sällan sugen på godsaker, men konstant sugen på random mat/grönsaker. Oftast i form av just korvstråganoff eller på senaste tiden brysselkålNär andra är lite seriösa och sugna på ordentlig mat, och så kommer jag: "Jag är sugen på kexchoklad!"
Mmm hmmm får jag laga mat nu..Skäms lite över mitt tillägg att jag helst lägger upp det på en tallrik, lägger riven morot PÅ och sedan ringlar över Rhode island-sås. Allt blandas till en härlig röra
Jag har ofta fått frågan om jag är gravid! Är sällan sugen på godsaker, men konstant sugen på random mat/grönsaker. Oftast i form av just korvstråganoff eller på senaste tiden brysselkål
Skulle kunna leva på det!! Ugnsrostade med vitlök, OmnomBrysselkål är ju vrålgott! Jag åt det igår
Skulle kunna leva på det!! Ugnsrostade med vitlök, Omnom