Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag rensade precis i telefonen, ca 5GB bilder på två månader. Så går det när man har en bra kamera :D

Instagram slukar mer utrymme än Facebook men där finns ingen möjlighet att rensa :cautious:

Håller ganska lågt tempo i dag, vi har varit och hälsat på svärmor, svårt, nya mediciner, hon verkar relativt klar i huvudet, så pass att hon kände igen maken, dvs sin son. Men så fruktansvärt trött att hon inte orkar någonting... :( De ska ha möte på tisdag med läkaren för att diskutera läget.
Sen har jag även tvättat, plockat i och ur diskmaskinen, vattnat lite i trädgården och varit och fikat på bästa trädgårdscaféet. Lustigt nog så när jag är trött och mest vill koppla av är maken rastlös och vill hitta på saker. :cautious: Men nu har han åkt till sin syster en stund :up:

Jag går mellan att vara väldigt nöjd med hur bra det blev i mammas sommarstuga till att bli ledsen över hur mycket saker mamma samlar på sig. Syrran och jag pratade till och med om att säga upp kontakten med henne just för att vi mår dåligt av att det bara blir värre och värre. Syrran var även i mammas lägenhet i Stockholm och konstatera att det är ett klart varningstecken när mamma nu referera till det andra sovrummet som förrådet. :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
7 745
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 976
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar