Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är min några år gammal men tror modellen heter Siena? Den är cirka 43x32 cm och ljusbeige. Jättefin! Några packing cubes har jag inte, möjligtvis hade jag såna till en resväska men inte en ryggsäck. Den har gott om fack inuti och utanpå! Jag är jättenöjd med min - bara, som jag skrev, att jag ibland går vilse i den pga alla fack, så jag har markerat dem lite! Den är tom på bilden så den ser lite formlös ut, men är jättefin med innehåll - och rymmer massor!!Min jobbryggsäck är sönderrest och jag tänkte kvittera ut en ny. Men jag är ju liiiite sugen på att istället själv köpa en Nordace, ser ju toppen ut. Vilken modell har du? Hur stor är den? Har du såna packing cubes också? (och är det bra eller krångligt? )
Jag får fundera på om det är värt pengarna - jag kan kvittera ut en jättepraktisk, rymlig men ful ryggsäck gratis från jobbet också...Nu är min några år gammal men tror modellen heter Siena? Den är cirka 43x32 cm och ljusbeige. Jättefin! Några packing cubes har jag inte, möjligtvis hade jag såna till en resväska men inte en ryggsäck. Den har gott om fack inuti och utanpå! Jag är jättenöjd med min - bara, som jag skrev, att jag ibland går vilse i den pga alla fack, så jag har markerat dem lite! Den är tom på bilden så den ser lite formlös ut, men är jättefin med innehåll - och rymmer massor!!Visa bifogad fil 139930
Den såg smidig ut. Skulle kunna vara ett alternativ för mig.Fjällräven Travel Pack är smidig. Det är som en liten kabinväska men i ryggsäcksformat.
Beställde du direkt från Nordace?
Beställde du direkt från Nordace?
Tänker på hur det blev med frakt/tull mm för dig.
Är något sugen på att prova en därifrån. Om det inte blir en massa krångel då.
Men vad bra.Inget krångel. De skickar från EU.