LadyCovergirl
Trådstartare
Soligt idag. Dock är det strax dags för mig att gå in och göra mig redo att åka till Malmö. Ska hämta min kollega P och den tredje i sällskapet, kollega L, träffar vi vid Stadion
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är galenTill HUNDARNA
Ge mig! Jag ÄLSKAR lever.
Ska först kolla igenom frysen för att se vad det blir förmiddag.
När husbandet har kommit tillbaka från den stora staden med rätt färg ska jag börja måla de omkittade fönstren till lagården. Det kommer bli så fint när det är klart!
Jag är i läget; vad är det för datum? Ingen aning. Vad är det för veckodag då? Ingen aning.
Jag är helt veckovill. Tur att mobilen kan upplysa mig.
Fråga inte mig,den har 64 någonting,den där SS någonting,är svart,14 tum och har Blåtand..................Men vad blev det för roligt då?
Är han GALEN? Men som sagt, sovplatser finns. Massor.Sambon tyckte vi skulle cykla till @bumpo idag det skulle ta nästan fyra timmar.
Han hade Maps inställt på cykel och inte bil
Det blev lite fel när han skulle kolla hur lång tid det tog att köraÄr han GALEN? Men som sagt, sovplatser finns. Massor.
Anade att det var nått sånt. Men vilken lyx då!Det blev lite fel när han skulle kolla hur lång tid det tog att köra
Jag har privatchaufför idag sambon ska vara nykter
Alltså, nästa gång åker du hit ner och köper dator (eller beställer på internet) så ska jag berätta för dig exakt vad du har köpt och vad allt är bra förFråga inte mig,den har 64 någonting,den där SS någonting,är svart,14 tum och har Blåtand..................
Och nu ligger den på laddning
Rättning av arbetsuppgifter, husbandet målar fönster och jag kör röjsåg.