Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Till HUNDARNA
Jag gör levergodis. Mixat lever och ägg.
Stanken är hemsk. Att hantera lever är vidrigt. Men hundarna är lyckliga
Eller hur!Kär en bukeklassiker på den, DUMPA! Trist med människor som inte kan vara glada för andras skull.
Kär en bukeklassiker på den, DUMPA! Trist med människor som inte kan vara glada för andras skull.
Gör en fin uträkning på vad det nedkörda gräset är värt och skicka räkningMan ska vara snäll mot sina grannar Kan bli dålig stämmning .Ska köra av det i slutet på veckan så jag får hoppas det inte blir för nerkört .
Gör en fin uträkning på vad det nedkörda gräset är värt och skicka räkning
En del fattar ju inte att det är värde i gräs och åkrar. De verkar tro att det är typ...gräsmatta.
I morgon ska jag hämta min nya dator,så får vi se om jag tar mig ut på buke eller om jag sitter här o svär ve o förbannelse över den
Ska göra mig klar för jobb. Inte nog med att den andra tjejen krångla och gjorde allt fel igår, idag ska hon börja elva, försov sig och kommer halv två... Grattis till mig.
Hur lång tid har hon att åka till jobbet?!Ska göra mig klar för jobb. Inte nog med att den andra tjejen krångla och gjorde allt fel igår, idag ska hon börja elva, försov sig och kommer halv två... Grattis till mig.
Du måste ju inte om huvudvärken är för svårJag är vaken och har huvudvärk eftersom jag sovit för länge... Väntar på att A också ska vakna så ska vi pallra oss iväg till @Cattis_E så småningom
Den är borta nu efter frisk luft och vattenDu måste ju inte om huvudvärken är för svår
Jag körde vilse i Gävle på vägen hem förra helgenAsfalten blommar i Gävle.
(Jag gick upp 6.30, promenerade 3 km till gymmet och gick på ett yogapass.)
Jag är en idiot. Bevisades när jag tömde postlådan.
skatteverket har skickat en bot på ett antal hundralappar för att jag inte lämnat momsdeklaration.
Jag deklarerade och meddelade att jag inte hade haft någon som helst verksamhet i firman under förra året. (faktiskt inte ens året innan) Men företaget var inte avregistrerat förrän efter årsskiftet och jag lyckades förtränga att jag skulle sända in momsredovisningen - noll - också. Var så nöjd att jag lyckats fylla i rätt siffror på rätt rader i det som faktiskt skulle sändas in. minus den blanketten då....
Lär knappast få det efterskänkt pga idioti. Tror inte klockren dumhet är en förmildrande omständlighet....
Inte fattar jag vad jag ska fylla i heller. Har aldrig gjort det själv. får ångest bara av tanken på bokföring och deklarationer.