Aha, jag trodde det var skurkar i farten.Man ska vara snäll mot sina grannar Kan bli dålig stämmning .Ska köra av det i slutet på veckan så jag får hoppas det inte blir för nerkört .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha, jag trodde det var skurkar i farten.Man ska vara snäll mot sina grannar Kan bli dålig stämmning .Ska köra av det i slutet på veckan så jag får hoppas det inte blir för nerkört .
Så grannen ska inte vara snäll o inte köra på din vall??Man ska vara snäll mot sina grannar Kan bli dålig stämmning .Ska köra av det i slutet på veckan så jag får hoppas det inte blir för nerkört .
Jo det åxo Skulle gjort mig en tur runt byn men dom blev skrämda inatt och många företag har installerat kameror då det är något hela tiden .Kollegan på jobbet sa att det enklaste sättet att bli av med gamla bilbatterier var att ställa dom utanför våran verkstad för dom var alltid borta nästa dag .Blev lite orolig då jag fick se spåren rakt ner mot båten och tänkte .Nu är båtmotorn borta men det är bara grannpojken som tycker det är kul att köra ner mina grödor och för lat för att gå och kolla om han fått fiskAha, jag trodde det var skurkar i farten.
Killen har väl inte mer förstånd .Om jag träffar honom någon gång får jag väl be honom att försöka låta bli att köra ner min vallSå grannen ska inte vara snäll o inte köra på din vall??
Killen har väl inte mer förstånd .Om jag träffar honom någon gång får jag väl be honom att försöka låta bli att köra ner min vall