Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känns som läggdax Får bli en dag i traktorn i morgon och bära balar .Sen blir det spännande och se hur man känner sig i morgon kväll .Känner av sviterna efter slåttern igår

Har sett klart på alla Zoo-avsnitt som finns tillgängliga. :down: Nog för att den är lite spejsad som X-Files och spårar lite som Lost, men den är bra mycket bättre än båda de serierna! Några lösa trådar jag fastnat på, men inte värre än så :up: Nu får jag väl stå ut en hel vecka innan nästa avsnitt släpps på Dreamfilm... :angel:

Aha, jag trodde det var skurkar i farten.
Jo det åxo Skulle gjort mig en tur runt byn men dom blev skrämda inatt och många företag har installerat kameror då det är något hela tiden .Kollegan på jobbet sa att det enklaste sättet att bli av med gamla bilbatterier var att ställa dom utanför våran verkstad för dom var alltid borta nästa dag .Blev lite orolig då jag fick se spåren rakt ner mot båten och tänkte .Nu är båtmotorn borta men det är bara grannpojken som tycker det är kul att köra ner mina grödor och för lat för att gå och kolla om han fått fisk

Håller tummarna för fint väder imorgon (idag) - det är dags för den stora årliga marknaden. Det brukar väl inte vara så mycket i köpväg materiellt sett (folk som städar sina förråd typ) men däremot brukar närlantbrukarna här i närheten ha några stånd med mat! :d Bland annat strutsfarmen :D

I dag var Maken, ena sonen och jag ivag till en restaurant i sta'n som jag gatt och sneglat pa, men som vi inte hunnit prova annu. Det ar ett Creole (Louisiana cuisine) stalle som visade sig ha gudomlig mat och dryck till förvånansvärt bra priser.
Jag hade en klockren Creole Bloody Mary ... inga trakiga selleri stjalkar har inte. :D
Och sa en fantastisk "blackened" Catfish som inte var av denna varlden. Det ar markligt, men Catfish smakar antingen gammal dy:yuck: ... eller om en bra kock far tag pa den kan den bli den basta fisk EVER.

IMG_2627_zpsorkqoa9w.jpg

Livet är lite upp och ner just nu och saker och ting kommer ifatt. Försöker ta tag och få undan lite men orken vill inte riktigt infinna sig...
Dessutom var jag helt hundra på att det var fredag i dag, men så var ju inte fallet så hela dagens plan rasade.... O_o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
7 738
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 953
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar