Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev en snabbis i stallet och har precis tappat upp ett saltbad! Sambon matade och la den lilla när jag var borta så jag får ta stora sen för nu är han så inne i sitt fifa på xboxet :D

För att hon inte har någon och kan inte glädjas med mig att jag blir älskad. Hon känner sig bara ännu mer ensam och tycker helst att jag ska släppa honom för hennes skull.

Trist att hon känner sig så ensam men jag tycker hon bäddar för att bli ännu mer ensam, att hon inte kan glädjas för din glädje må vara en sak men seriöst tycka att du ska lämna honom.
:cautious:

Be henne fara och flyga (eller vara lite glad för din skull).

Men! Tråkigt att hon inte kan glädjas med dig :down: Tror inte hon hade gillat om situationen var omvänd.

Kär en bukeklassiker på den, DUMPA! Trist med människor som inte kan vara glada för andras skull.

Hon hade absolut inte uppskattat om det varit tvärtom. Tyvärr är det lite så familjedynamiken är. Jag ska bita ihop och le, är så förbannat less på det.

Tack för uppmuntran, jag behöver den nu :heart

Hon hade absolut inte uppskattat om det varit tvärtom. Tyvärr är det lite så familjedynamiken är. Jag ska bita ihop och le, är så förbannat less på det.

Tack för uppmuntran, jag behöver den nu :heart

Du har en hel hög med bukefalister på din sida åtminstone! Det finns väl inget bättre än att må bra med en annan människa? Som är anledningen till att man mår bra!

Faller ner i soffan. Har suttit ute hos hönsen, de var så nöjda och skulle upp i mitt knä och sova :love:.
Ska snart stänga in dom för natten, får se om de går in självmant. Halva gruppen var inne tidigare ikväll och nu har jag tagit in deras mat och vatten.
Imorgon ska vi på loppis, några som har ett dödsbo som de ska ha loppis på.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
7 729
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 952
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar