R
Reykjavik
Tog fel schampo i duschen och har nu väldigt fluffigt hår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter jobbigt! Varför är hon så?
Jag är rejält less på min syster för tillfället. Hon är sjukt bitter på att jag har träffat M så jag får inte nämna hans namn eller prata något om honom alls. Det gör det lite svårt för mig som är upp över öronen förälskad och mår riktigt bra.
Fick en märklig lust att lyssna på The Rasmus
För att hon inte har någon och kan inte glädjas med mig att jag blir älskad. Hon känner sig bara ännu mer ensam och tycker helst att jag ska släppa honom för hennes skull.
Håller helt med @athena_arabians!För att hon inte har någon och kan inte glädjas med mig att jag blir älskad. Hon känner sig bara ännu mer ensam och tycker helst att jag ska släppa honom för hennes skull.
Kär en bukeklassiker på den, DUMPA! Trist med människor som inte kan vara glada för andras skull.För att hon inte har någon och kan inte glädjas med mig att jag blir älskad. Hon känner sig bara ännu mer ensam och tycker helst att jag ska släppa honom för hennes skull.
För att hon inte har någon och kan inte glädjas med mig att jag blir älskad. Hon känner sig bara ännu mer ensam och tycker helst att jag ska släppa honom för hennes skull.
Be henne fara och flyga (eller vara lite glad för din skull).
Men! Tråkigt att hon inte kan glädjas med dig Tror inte hon hade gillat om situationen var omvänd.
Håller helt med @athena_arabians!
Kär en bukeklassiker på den, DUMPA! Trist med människor som inte kan vara glada för andras skull.
Trist att hon känner sig så ensam men jag tycker hon bäddar för att bli ännu mer ensam, att hon inte kan glädjas för din glädje må vara en sak men seriöst tycka att du ska lämna honom.
Mmmm, kan inte säga att jag är jättesugen på att ringa henne längre.
Hon hade absolut inte uppskattat om det varit tvärtom. Tyvärr är det lite så familjedynamiken är. Jag ska bita ihop och le, är så förbannat less på det.
Tack för uppmuntran, jag behöver den nu
Värma upp tältet?Humf! Vad ska man göra när @Magiana tog sista kanelbullen och vinet är snar slut
Tufft att vara tjej!Värma upp tältet?
Servera mig det sista vinet?
Agera bord åt mig?
Massera mina fötter?
En Sofia kan nog göra mycket.