Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här också! Grillen är nu tänd! sen ska jag duscha och sova!Lagar middag. Hamburgare blir det här.
Lite senare än planerat (jag fastnade visst vid tv-spelet en stund ) är det dags att dra ut på dagens joggingrunda. Hoppas bara den där *piiiip* huggormen från igår är någon helt annan stans idag. #huggormfobi
Orkade inte tända grillen, jag använde stekpannan.Här också! Grillen är nu tänd! sen ska jag duscha och sova!
Åh...vad är det för tv-spel du spelar?
Det är dumt!Jag kliar sönder foten
Ja. Men det kliiiar ju.Det är dumt!
Ta på xylocain eller når annat lite bedövande!Ja. Men det kliiiar ju.
Så kan en göra om en är vuxen eller så testar en sin mentala styrka och djupandasTa på xylocain eller når annat lite bedövande!
Känner jag dig rätt så tar du en cigg iställetSå kan en göra om en är vuxen eller så testar en sin mentala styrka och djupandas
Kan ha gjort det. Eventuellt alltså.Känner jag dig rätt så tar du en cigg istället
Hon sa ju att hon skulle djupandas, bara inte vadKänner jag dig rätt så tar du en cigg istället
Åh nej! Det borde vara lag på att ha det hemma!
Låter jobbigt! Varför är hon så?Jag är rejält less på min syster för tillfället. Hon är sjukt bitter på att jag har träffat M så jag får inte nämna hans namn eller prata något om honom alls. Det gör det lite svårt för mig som är upp över öronen förälskad och mår riktigt bra.