Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev inte mycket rensat för mig idag. Blev några skurar och när det lättade åkte jag till stallet istället. Lastade min lilla bruna och åkte till en gård i närheten som har en preppad galoppslinga de tränar sina löphästar på. Möte upp en vän där och sen gav vi oss ut. Herre Gud vad kul han tyckte det var att få remma på lite. Det var så han vibrerade men han skötte sig. När vi låg efter under de första 2 km var det inte helt under kontroll :o men ok ändå, efter 4 km började det bli lite mer ordning och de två sista km var det en pålle som snällt rullade på men som började bli matt. Superkul så det får det bli en repris på. :bump:

Det värsta med em är att jag nu har skavsår mellan skinkorna och kommer ha grym träningsvärk i vaderna i morgon. Fältsits tar på vaderna känner jag :cautious:

Hundar ute i 50 minuter igen, medan jag fortsatte att rensa ogräs. Hallonbuskarna ta över hela trädgården. Vem fan gillar ens hallon? Ludna och fulla med mask :yuck:

Haft svärfar med sambo på besök idag. Jättetrevligt, dessvärre var jag så j-vla trött efter att ha varit igång i ett par dagar redan så jag somnade nån timme :o. Tur det känner mig efter alla år så det inte tar illa upp.

Nu blir det sängen.

Har stressat för måndagens jobbsöm jag vet kommer kaosa, sen jag gick hem igår, tips på att släppa det mottages tacksamt!:nailbiting::banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
7 746
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 997
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar