Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollar på derbyt. Tänker att det är bra uppladdning inför min och Cinnas start imorgon
Åh fy för skavsår, det är så grymt elak biverkan.Det värsta med em är att jag nu har skavsår mellan skinkorna och kommer ha grym träningsvärk i vaderna i morgon. Fältsits tar på vaderna känner jag
Tittar Cinna också?
Det är ju jättegott med hallon!Hundar ute i 50 minuter igen, medan jag fortsatte att rensa ogräs. Hallonbuskarna ta över hela trädgården. Vem fan gillar ens hallon? Ludna och fulla med mask
Hallonbuskarna ta över hela trädgården. Vem fan gillar ens hallon? Ludna och fulla med mask
HmmzHundar ute i 50 minuter igen, medan jag fortsatte att rensa ogräs. Hallonbuskarna ta över hela trädgården. Vem fan gillar ens hallon? Ludna och fulla med mask
Men hallon är så gott! Här äter sork upp dem nerifrånHundar ute i 50 minuter igen, medan jag fortsatte att rensa ogräs. Hallonbuskarna ta över hela trädgården. Vem fan gillar ens hallon? Ludna och fulla med mask
Jooo nu @fridak88Är på fest Råkade snegla på vännen bredvids telefon och upptäckte att hon också är på buke men jag lyckas inte tagga
Andas och öppna ett fönster men stäng det sen ifall det skulle börja regnaAlltså den där datorn,den gör inget annat än uppdaterar,hur kan en helt ny dator sakna så många uppdateringar