Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså den där :devil: datorn,den gör inget annat än uppdaterar,hur kan en helt ny dator sakna så många uppdateringar :confused:
Eftersom datorn varit avstängd fram till nu (dvs från och med/efter tillverkning) är det inte så konstigt att den har massa väntande uppdateringar :up:

Men jag håller med om att det är irriterande när man egentligen bara vill sätta igång direkt och ändra inställningar :meh:

Och nä, någon har snott John Blund så nu sitter jag och läser på om C# igen. Frågan är om jag kommer minnas något av det jag läser när jag vaknat imorgon :angel:

Eftersom datorn varit avstängd fram till nu (dvs från och med/efter tillverkning) är det inte så konstigt att den har massa väntande uppdateringar :up:

Men jag håller med om att det är irriterande när man egentligen bara vill sätta igång direkt och ändra inställningar :meh:
Aha! Tack för infon,då förstår jag i alla fall ,även om jag bara vill kasta ut skiten.

Edit: Mina föregående datorer måste ha varit helt nytillverkade för inte fan uppdaterade dom i snart 11 timmar

Slöläst i hiss och diss, chokladtråden (röstade) och tittar in i ditt kök.
Inte hungrig, inte sugen på något så frågan är varför?
Någon mysko anledning borde finnas som kroppen försöker tala om på ett diskret vis?
Känner mig lagom förvirrad :confused::rofl:

Aha! Tack för infon,då förstår jag i alla fall ,även om jag bara vill kasta ut skiten.

Edit: Mina föregående datorer måste ha varit helt nytillverkade för inte fan uppdaterade dom i snart 11 timmar
Jag förstår dig! Hopps den skärper sig snart, 11 timmar låter nämligen lite väl extremt :o:down:

Min tyckte att 03:30 var en utmärkt tid att autostarta och börja uppdatera. Tack för den hjärtattacken liksom :cautious::arghh:

Slöläst i hiss och diss, chokladtråden (röstade) och tittar in i ditt kök.
Inte hungrig, inte sugen på något så frågan är varför?
Någon mysko anledning borde finnas som kroppen försöker tala om på ett diskret vis?
Känner mig lagom förvirrad :confused::rofl:
Du kanske har hittat ett nytt kall här i livet? :D

Fast nu blev jag sugen på choklad, skyller på dig :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
7 746
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 997
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar