Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har blivit märkligt förtjust i en som inte blivit renoverad på säkert 30 år. Tapeter med bård vägs upp av originalkök med alla Reda-lådor kvarDammsuger Hemnet. Kommer antagligen plugga inom några år och vill gärna bo billigare än nu. Eller snarare, här har jag inte råd att bo kvar i så fall Tänker att det vore skönt att vara flyttad och klar innan svångremmen dras åt.
Har eventuellt slagit rekord i prydhet... det sitter en snigel på badrumsfönstret (utsidan) och jag kände mig något besvärad av detta när jag duschade, 'hen kanske ser mig' och blängde misstänksamt på snigelgluttaren, den verkade dock sova inkrupen i sitt lilla skal och genast kände jag mig lättad över att slippa beskådas i min nakenhet
Sen när jag torkade mig fick jag en spindeltråd i ögat, så kanske var min dusch inte så privat ändå trots allt...
Älskar både färgen och tapeten!
Visade sambon som fick ngt ängsligt i blicken. Det kan vara starten till en möbel-massaker här hemma. Och han är inte dummare än att han inser det.
Visst är färgen najs?? Det mesta går i ”dusty pink” eller så denna ”teal-färg” hos mig. Har även sammetgardiner och en sammetfåtölj i samma färg.
Min ömma moder reagerade också med oro när hon såg tapeten och insåg att jag var igång med ngt ”projekt” Iofs reagerar hon ofta med viss oro, tex när jag köpte en massa vinthundar i porslin och franslampor på loppis nu senast
Haha, mitt barn kan ibland bara kliva in på toa (låset är trasigt) och ställa sig och stirra på mig när jag sitter där. "Vill du något?" frågar man såklart då, "nej" svarar barnet, "behöver du också gå på toa?" undrar man, men återigen nekande svar, "nähä, kan jag kanske få vara ifred på toa då?" och barnet lommar till slut besviket iväg, ibland först efter en radda milda protester. Kul hobby ungar och husdjur harDu skulle avlida av att leva med min hund. Att sitta och råstirra på den som duschar/går på toa etc är standard.
Fint när grannen smäller upp ett jakttorn med insyn på vår toa/dusch med!
Haha, mitt barn kan ibland bara kliva in på toa (låset är trasigt) och ställa sig och stirra på mig när jag sitter där. "Vill du något?" frågar man såklart då, "nej" svarar barnet, "behöver du också gå på toa?" undrar man, men återigen nekande svar, "nähä, kan jag kanske få vara ifred på toa då?" och barnet lommar till slut besviket iväg, ibland först efter en radda milda protester. Kul hobby ungar och husdjur har
Det där med jakttornet hade jag INTE varit bekväm med, gubbar mycket värre än sniglar och spindlar...
Min katt brukade alltid stå otåligt och vänta på att jag skulle bli klar när jag duschade, hon älskade att dricka mitt gamla duschvattenJa, det slipper vi här i huset. Jag får bara stå ut med att Vovvi rusar in i duschen varje dag då jag duschat och öppnar duschväggarna. En mm öppet och hon trycker sig in mellan väggarna. Hon ska torka mig och livrädda mig från dusch-döden. Duscha är ju hell on earth för en luddboll.
Fast... nu har det ju fötts ett litet barnbarn(sambons dotter, ej av mitt blod). Uh-oh!
Min katt brukade alltid stå otåligt och vänta på att jag skulle bli klar när jag duschade, hon älskade att dricka mitt gamla duschvatten
Ni får se till att ha ordentligt lås på badrumsdörren eller bereda er på eventuellt barngranskning på dass
Bland det första jag satte upp här hemma var en gardin på toaletten. Det fanns ingen där förut och egentligen behövs det inte. Noll insyn och fönstret är ganska litet och dessutom inte i ögonhöjd. Men känslan av att det eventuellt skulle stå nån där och vrålstirra gjorde det fullständigt omöjligt att duscha .
Kanske blir en långdragen jaktsäsongJag är nog för mycket hippie. Var så goda liksom..
Kunde jag glida runt utan kläder i lägenhet i stan kan jag göra det här utan grannar med.
Eller jävligt kort..Kanske blir en långdragen jaktsäsong
Känner att jag inte är nog allmänbildad på ämnet: sniglars syn