R
Raderad medlem 68338
Alltså Zaras modeller. Till och med jag som är härdad reagerar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har persiennerna i mitt sovrum bara halvvägs nere då katten gillar att kunna titta ut och jag är för lat för att göra det varje dag.Jag är nog för mycket hippie. Var så goda liksom..
Kunde jag glida runt utan kläder i lägenhet i stan kan jag göra det här utan grannar med.
Samma här, jag får lov att tänka på att ungarna har kompisar hemma ibland. Eller att makens kusin kan sitta på kontoret ibland, fast han börjar bli härdard, han brukar ropa att han är där om han hör att duschen är igång.Jag är nog för mycket hippie. Var så goda liksom..
Kunde jag glida runt utan kläder i lägenhet i stan kan jag göra det här utan grannar med.
Kl är strax efter 10 och jag har vart uppe en stund, tvättat innertak och räcke på verandan. Känner mig duktig.
Ska fylla på vatten i poolen med men först frukost
Visa bifogad fil 35288
Heroin-chic tillbaka?
Min katt brukade alltid stå otåligt och vänta på att jag skulle bli klar när jag duschade, hon älskade att dricka mitt gamla duschvatten
Ni får se till att ha ordentligt lås på badrumsdörren eller bereda er på eventuellt barngranskning på dass
Jag är nog för mycket hippie. Var så goda liksom..
Nä, jag ska ta och göra mig i ordning för misshandel... naprapat på schemat idag
Den smärtan!