Vem var det egentligen som kom ända upp till vår ytterdörr under natten som gick ???
Visa bifogad fil 35777
Men vad är det egentligen? Det är svårt att se på mobilen även fast jag förstorar. Orm? Snigel? Djurbajs?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem var det egentligen som kom ända upp till vår ytterdörr under natten som gick ???
Visa bifogad fil 35777
Som andra har sagt, en kopp kaffe/te och kanske någon kaka. Du behöver inte äta och dricka. Häll upp i en mugg och låt den sen vara.Jag är så sjukt nervös för jag kommer att få hem främmande idag. Det är några som ska hälsa på min hanhund som de är intresserad av att använda i avel. Jag har aldrig i mitt vuxna liv haft besök av helt främmande personer så jag vet inte hur man "ska" göra i såna lägen. Jag har asperger, social fobi och gad bla. så detta är extremt jobbigt för mig. De har en bra bit att åka, +4 timmar och jag vet inte om man "ska" bjuda på något att äta? Grejen är bara att jag har, sen ett år tillbaka, dysfagi/sväljningsfobi så allt som har med ätande och dricka att göra är väldigt ångestfyllt för mig. Jag har det senaste året i stort sett bara levt på youghurt och välling. Jag klarar inte ens av att laga mat utan att få hemsk ångest. Men det känns ju väldigt otrevligt att inte erbjuda någon form av mat eftersom de har rest så långt, eller?
@tuaphua kanske vet?Men vad är det egentligen? Det är svårt att se på mobilen även fast jag förstorar. Orm? Snigel? Djurbajs?
GRATTIS!Jag vann lägenheten För lite mer än önskat men lika mycket mindre än budgeterat för!
Härligt, grattis!!Jag vann lägenheten För lite mer än önskat men lika mycket mindre än budgeterat för!
Men vad är det egentligen? Det är svårt att se på mobilen även fast jag förstorar. Orm? Snigel? Djurbajs?
Jag har nya, fina, röda byxor på mig. Känner mig äkta kulturtantig, är tom Gudrun Sjöden
Enda missen är att materialet suger åt sig hundhår. Och jag har en schäfer som bestämt sig för att göra sig av med all sommarpäls NU.
Hej klädrullar!
Bajs. Förmodligen räv, har jag fått veta nu .Men vad är det egentligen? Det är svårt att se på mobilen även fast jag förstorar. Orm? Snigel? Djurbajs?
Jag vann lägenheten För lite mer än önskat men lika mycket mindre än budgeterat för!
Härligt! Stort grattis!
Wohoo! Grattis!
va fan.. Satt upp datorn hemma och ska logga in på VPN så har jag lyckats glömma telefonen på jobbet trots att jag la fram den... Och jag får en svarskod till den så jag kan inte logga in utan den........................................