Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ooh härligt, vad blev det för nåt?Beställde äntligen min efterlängtade indiska middag. Så jävla gott!![]()
Chicken Chatt och sedan Lamm med ingefära, kanel, vitlök och linser - medium hot. Popadoms och raita.Ooh härligt, vad blev det för nåt?
Ja, Genjägarna levde verkligen upp till mina förväntningar - SÅ bra! Jag har ett avsnitt kvar att se.
Ja, med bästa Peter Sjölund och hans DNA-gäng....Ar det en Svensk serie?
Jag tömmer toan på vattenAvslutar helgen bra
Under natten så testar jag bikarbonat+ättika i toastolen för att förhoppningsvis bli av med beläggningar. Hoppas det funkar!
Gjorde så men tyvärr ingen verkanJag tömmer toan på vatten
Häller i bikarbonat, ättika, låter det ligga en stund. Sedan på med kokande vatten. Tack o lov så har vattnet nu blivit bättre så nu är det sällan jag behöver ta bort belägringar.
När man har ett riktigt annus horribilis (dödsfall + cancersjuk synskadad pappa som blir felbehandlad och nu måste operera bort ena ögat och få strålbehandling mm mm + en mamma som mår mycket, mycket dåligt pga av ovanstående + en efterlängtad tjänst på jobbet som jag sökt och fått och som jag arbetat stenhårt för (typ 60 h/vecka) i 5 år som nu dras in före tillsättning pga jobbets dåliga ekonomi + uteblivet forskningsanslag + hund som inte trivs på dagis + allt annat elände som pågår i världen) så får man göra det bästa av situationen. Som att baka surdegsbröd. Borde dock ha dragit ner värmen i ugnen lite tidigare.
Visa bifogad fil 105426