Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har så inihelvetes ont i benet. Vilket gör att jag försöker avlasta och sitter i konstiga ställningar som gör att jag får ont i ryggen. Snart lägger jag mig raklång på golvet och tar mig fram som en mask istället.
Sjukgymnast imorgon, får se vad hen kan göra som inte redan gjorts..
 
Vilka kontraster: solsken och 15 grader varmt igår- idag hälften så varmt med typ känsla i luften att det skulle kunna snöa när som typ och grått och typ mörkt hela dagen!
Skönt att fått en del gjort; bla pantat en "massa", slängt skräp och så veckohandlat😊. Sambon blev sugen på stuvade makaroner till middag så det fick det bli, så himla gott det är 😋😍. Efter pyssel och middag är det nu stalldags 😊.
 
Ska lyssna på Mozarts Requiem.

80B45F6C-36C2-495A-B36C-15F993AD0D0D.webp
 
Ibland blir jag väldigt trött på tillvaron. Fick nämligen punktering. Står därför parkerad vid infotavlan vid infarten till Eslöv. Av alla ställen i världen :meh:
Nåja, assistans ska ganska snart vara här och reservdäck finns i bagageluckan.
Får väl sen boka däckbyte till vinterdäck nu i veckan. Tidigare än planerat men det känns lika bra att skifta till vinterdäck när det ändå ska hållas på :)
 
Mår lite sämre idag, så har ansträngt mig ännu mer att ta det lugnt idag. Hittade en superintressant serie på SVT play där de hjälpte olika personer att hitta sitt ursprung (en okänd fader i de flesta fall) genom genetisk släktforskning. Fastnade totalt och såg alla fyra avsnitt i rad 😅

Fick sytt färdigt ett projekt, och har sen kollat världscupen :banana:
 
Tog mig i kragen och jobbade några timmar. Fungerade rätt bra med pauser för att se skidskytte samt delar av världscuphoppningen.

Nu dammsuga köket och sedan försöka få till ngn svamp-och ost-sås till pastan. Dagens sista tunga uppgift blir att bestämma om jag ska åka in till kontoret imorgon eller jobba hemma.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 888
Senast: Exile
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 270
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 224
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 165
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp