Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har skrivit lite på ett personligt brev och plockat lite här hemma... Borde göra tusen saker mer, men kommer antagligen snart byta om och gå på fornlämningsjakt tillsammans med en vän som också vill fly från sina hem-måsten ^^

Hemma efter en trevlig ponnytur i vintersol :love:
20221113_111302.webp

Nu äter jag lunch innan jag ska åka till nästa häst och få rida ut själv :)

Kan ha råkat skicka typ fem mail till kommunen med bilder på sjöar (samma bilder dessutom). Min mail hakade upp sig :bag: Nåja, vill de inte ha bilderna kan de slänga dem.

(De har en fototävling med tema sjöar i kommunen, så det är inte jag som fått fnatt och börjat skicka sjöbilder till folk)

Överväger att dra med kidsen ut på en promenad i dimman. Mini me behöver alla fall få komma ut en sväng och göra av med energi. För stunden roar hon sig med att natta sin leksakskanin i katternas klättetträd dock. 😄😄

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 245
· Visningar
134 299
Skola & Jobb Idag är det bussförarens dag 🥳 Jag är ledig, men hoppas ni andra får extra uppskattning från arbetsgivare och resenärer idag! Är det...
Svar
10
· Visningar
360
Senast: Blyger
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
580
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 34 35 36
Svar
700
· Visningar
28 350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka