Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har skrivit lite på ett personligt brev och plockat lite här hemma... Borde göra tusen saker mer, men kommer antagligen snart byta om och gå på fornlämningsjakt tillsammans med en vän som också vill fly från sina hem-måsten ^^
 
Hemma efter en trevlig ponnytur i vintersol :love:
20221113_111302.webp

Nu äter jag lunch innan jag ska åka till nästa häst och få rida ut själv :)
 
Kan ha råkat skicka typ fem mail till kommunen med bilder på sjöar (samma bilder dessutom). Min mail hakade upp sig :bag: Nåja, vill de inte ha bilderna kan de slänga dem.

(De har en fototävling med tema sjöar i kommunen, så det är inte jag som fått fnatt och börjat skicka sjöbilder till folk)
 
Överväger att dra med kidsen ut på en promenad i dimman. Mini me behöver alla fall få komma ut en sväng och göra av med energi. För stunden roar hon sig med att natta sin leksakskanin i katternas klättetträd dock. 😄😄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 895
Senast: Exile
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 270
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 232
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 169
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp