Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min fotograf messade och bara "okej vi ses tidigt som fan imorgonbitti och plåtar".
Jag bara oh no... Svarade och frågade vilken tidpunkt han hade i åtanke. Han bara "ja alltså 11.00 men kommer troligen försova mig lite så räkna med 12"

Lööööv him :rofl:

Min fotograf messade och bara "okej vi ses tidigt som fan imorgonbitti och plåtar".
Jag bara oh no... Svarade och frågade vilken tidpunkt han hade i åtanke. Han bara "ja alltså 11.00 men kommer troligen försova mig lite så räkna med 12"

Lööööv him :rofl:

My kind of guy! Gå upp tidigt kan vara det värsta jag vet. Jag är rätt glad och garvar typ dygnet runt. Tidiga mornar är jag dock ett monster som är snudd på livsfarligt och som inte klarar av att formulera fulla meningar.
Din fotograf verkar ha sunda ideer.. :angel:

Väntar bara på meddelande från sambon att han är framme i lägenheten i grannlandet så ska jag sova sen. Redan lagt mig.

Har som vanligt svårt att sova, framförallt pga min granne som sitter och spelar = skriker som fasiken (vad är det med gamers och deras behov av att väsnas nå förskräckligt..?). Roar mig med att fundera hur mycket mina smaklökar förändrats genom åren. När jag var liten avskydde jag soltorkade tomater, oliver och ost. Nu kurrar det lite i magen bara jag skriver det ^^

Isch så segt idag. Och så mycket jag behöver ta tag i att jag mest vill dra täcket över huvudet och hoppas på att det försvinner. Dålig strategi, men lockande ibland..
Varför kan det inte bara få flyta på..

Lunch utsikten 😁
CD850677-3727-4092-8E97-03AA0910D0CD.webp

Jag höll på att bli sjuk inför julen men lyckades mota bort det, nu hann jag jobba igen efter julledigheten bara en dag innan jag började hosta :cautious: Jag är säkert allergisk mot jobb :angel::p

Jaha, trodde jag skulle ha att göra hela eftermiddagen idag men icke. Har 50 minuter kvar att fördriva.. Då har jag ändå sanerat en toalett efter magsjukt barn. Det tog sin lilla tid.
Passade på att skrubba trappräcke också när jag ändå var i farten. Lite besvärligt med alla barn som sprang i trappen men det blev bra!
Nu har jag slut på idéer..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
682
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
209
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
7 045
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 135
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar