Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag åkte hem tidigare från jobbet - mår kasst :turd: och så börjar istället tankarna om att jag måste vara försiktig med sjukdagarna så att jag inte står där efter fem arbetsdagar och känner att jag mår fortfarande för kasst för jobbet 🙄:cautious:

Skulle köpa en lampa. Köpte detta. Mkt oklart. Fail vilket som :rofl:

482748BE-4BF9-432D-8CE2-4EE3F917BF96.webp

Jag har varit konstant törstig och känt mig torr i munnen i snart tre dagar. Det är sjukt störande! Köpt vätskeersättning för hon på apoteket tyckte det var värt ett försök. Märkte ingen större skillnad kan jag inte säga. Mer än att vattnet jag drack till lunchen var lite mer party än vanligt.

Men raaaah! Jag skulle greja med hemsidan. När jag just är klar och ska spara nya sidan med en lååång text så dör Squarespace och mitt jobb är borta. Hoppas de lagar skiten snart. Jag vill inte jobba hela natten..:devil:

Räknar ner minuterna tills jag får gå och lägga mig. Slår dock var om att jag kommer vara klarvaken när klockan väl blir 22 :cautious:

Räknar ner minuterna tills jag får gå och lägga mig. Slår dock var om att jag kommer vara klarvaken när klockan väl blir 22 :cautious:
Så är det ofta för mig. Brukar vara DÖDSTRÖTT - och ofta somna en liten stund på soffan - vid 20-tiden men sedan alldeles för pigg när jag borde vara trött (dvs ca kl 22). Men, men.....jag skyller i alla fall delvis på årstiden och mörkret. Mörkt strax efter jobbet. Mörkt när man kliver upp. Lite segt.....

Så är det ofta för mig. Brukar vara DÖDSTRÖTT - och ofta somna en liten stund på soffan - vid 20-tiden men sedan alldeles för pigg när jag borde vara trött (dvs ca kl 22). Men, men.....jag skyller i alla fall delvis på årstiden och mörkret. Mörkt strax efter jobbet. Mörkt när man kliver upp. Lite segt.....

Det är just det jag kämpar frenetiskt emot, att somna i soffan. Annars är det ju typ det bästa som finns. Undantaget att man inte får sova senare dvs.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
682
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
209
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
7 036
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 135
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar