Nej. Gissar på att det är grannens ena. Den försökte smyga sig in på gården ibland förut men då blev det bråk med vår katt. Så den passar väl på nu.Så himla sorgligt .
Har du fler katter?
Den är välkommen om den håller möss borta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej. Gissar på att det är grannens ena. Den försökte smyga sig in på gården ibland förut men då blev det bråk med vår katt. Så den passar väl på nu.Så himla sorgligt .
Har du fler katter?
Jag borde verkligen dra igang dagen ... men i dag ar det segare an vanligt.
Så är det ofta för mig. Brukar vara DÖDSTRÖTT - och ofta somna en liten stund på soffan - vid 20-tiden men sedan alldeles för pigg när jag borde vara trött (dvs ca kl 22). Men, men.....jag skyller i alla fall delvis på årstiden och mörkret. Mörkt strax efter jobbet. Mörkt när man kliver upp. Lite segt.....Räknar ner minuterna tills jag får gå och lägga mig. Slår dock var om att jag kommer vara klarvaken när klockan väl blir 22
Den balkongen sticker ut !
Så är det ofta för mig. Brukar vara DÖDSTRÖTT - och ofta somna en liten stund på soffan - vid 20-tiden men sedan alldeles för pigg när jag borde vara trött (dvs ca kl 22). Men, men.....jag skyller i alla fall delvis på årstiden och mörkret. Mörkt strax efter jobbet. Mörkt när man kliver upp. Lite segt.....
För min del vet jag inte om det spelar någon jätteroll om jag slumrar en liten stund eller inte - och det är ju bra.....Det är just det jag kämpar frenetiskt emot, att somna i soffan. Annars är det ju typ det bästa som finns. Undantaget att man inte får sova senare dvs.
Precis hemkommen från kvällens promenad. mysigt att gå i beckmörker i bara pannlampans sken med hundarna och p3 dokumentär i lurarna som sällskap
Precis hemkommen från kvällens promenad. mysigt att gå i beckmörker i bara pannlampans sken med hundarna och p3 dokumentär i lurarna som sällskap
Är ni HELT galna....Sådant är så härligt. Jag älskar när jag ska ut till riggen i mörkret och går efter pannlampan